Dåligt med uppdateringar

Nu är det glest mellan mina uppdateringar, har nog lagt in slutspurten innan vi går ut på praktik :)

Jaha vad har hänt då?
Umeå var kanonbra!! Blev helt sugen på att åka dit o jobba/ha praktik. Lite sent påkommet bara :S
Helgen har knallat på i sakta lunk.
Lördagen handlade vi o sen kalasade vi hos Elin som fyllde 7 år.
Svärfar var så gullig o förde o hämtade oss, gubben o Siri var hemma så hon fick vila sig!
Söndagen våldsgästade vi mamma.

Igår fick jag ett samtal från Leif Svanberg på Hb. Han hade gjort en sökning på mitt namn o hittat mitt brev till kommunen med krav angående min olycka!
Han ville gärna skriva om det, självklart sa jag!
Idag hade han tydligen pratat med LR som är rektor i Karungi. Han hade berättat hur jag känt mig bemött från alla håll även därifrån! Han bara påpekade att han bara är hyresgäst!! Jag sa att man kan ju ändå visa empati o inte hånle o bara säga att osis att du ramlade här!!
Nu ville han ju gärna ha en diskussion med mig om mina upplevelser men jag tackade nej. Tycker det kommer för lite för sent!!
Jag påpekade även för honom att om man är trevlig o visar empati så betyder ju inte det att jag kommer att kräva den personen på skadestånd! Jag tror att om det hade varit ett barn som gjort sig illa så hade det barnets föräldrar fått bättre bemötande än jag fick!!

Nåja, över till roligare saker!
Imorron ska vi börja förbereda för vårt projektarbete som vi gör i skolan.
Vi ska ordna en liten fest för förståndshandikappade i kommunen, med lite mat o musik!
Det var så HB snubbalde över mitt namn, jag mailade dem en inbjudan om de skulle vilja skriva om det!

Undra just när jag får fingrarna ur där bak o sätter in alla fina bilder som ligger i min telefon*hmm*!

Nu dags att surfa vidare

ha det gott♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du var ju med i Hb fst på finska sidan!

2007-04-24 @ 19:56:02
Postat av: Lotta

Men jag vill höra mer om ume juh.. :) hoppas det går bra i mattila.. :)

2007-04-24 @ 20:04:46
Postat av: Anna-Lena

Tråkigt med dåligt bemötande..
När ska ni på praktik och vart ska du?

2007-04-24 @ 20:23:24
Postat av: Nina

Jag såg dig också på finska sidorna...men jag fattade inte mycket,,,,kan som inte läsa på finska men jag hoppas det finns att läsa i fredagens blaska.

Postat av: Ulle

Alltid trist när man blir bemött på ett sådant sätt.
Hoppas festen blir lyckad!

2007-04-24 @ 23:02:16
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Emma

tycker verkligen att det är för jävligt ...först ramlar du och bryter benet sen behandlar dom dig så ,hoppas allt löser sig

2007-04-26 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback