Helgen knackar på

Äntligen fredag!!!!!!
Denna vecka har jag haft praktik på korttidsavd. på Klippan.
Har trivts jättebra där o fått se lite nya saker!

Idag har jag haft viljan att städa men orken har inte riktigt funnits där, har fört bort lite retur o sen lagat lite mat! Får se om jag får nått ryck en annan dag, gubben har städat toaletten i allfall så det slipper jag*tack*.

Nu lite kort om vad som hände M o G med deras son!
Värkarna startade men slutade nästa dag, for in o man såg att hjärtljuden bara var 60! Det blev akut snitt, dem jobbade 20 minuter på att få igång lilla Isak men det gick inte. Vad man kunde se då var att han hade fått avföring i lungorna men man vet väl inte riktigt vad som hände.
Han vägde 5680 gr o var 58 cm lång.
M har haft graviditetsdiabetes men det har man missat i stan, trots att hon har varit superstor hela tiden, hon hade det även under förra graviditeten så man tycker att dem borde haft bättre koll denna gång!


Nu till nått roligare!
Imorron stundar det bröllop!
Barnen kommer med i kyrkan o sen far dem till mamma o sover, så vi är barnlediga!

Kommer nog lite bilder från det sen!

Nu ska jag surfa runt lite innan jag sätter mig ner o tillverkar kortet till brudparet!

Ha det

Kommentarer
Postat av: Sussi

Å vad skoj me bröllop - ha det så trevligt på 2 ;)!

2006-09-08 @ 20:13:36
Postat av: Linda

det ska vi*ler*

2006-09-08 @ 20:16:08
Postat av: anna

ha så sköj!

2006-09-08 @ 20:26:05
Postat av: Saara-Maria

Ha så kul imorgon! :-)

Postat av: Anki

Åh vad kul med bröllop:D
Ha det så kul.

2006-09-09 @ 12:50:55
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Lotta

Vilken stor bebis, men gud så sorgligt med barn som dör. :'( blir spännande på måndag att få höra hur allas praktiker varit. :)

2006-09-09 @ 17:56:02
Postat av: elli

Men så fruktansvärt hemskt med babyn! Hur klantarsliga är dom på MVC i Happis? Vi har vart på begravning i går. Stevens. Han blev bara 2 dar gammal. Huvva!! Hoppas vi får se många bilder från bröllopet.

2006-09-10 @ 08:02:39
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Mödravården i stan är ett stort skämt!!!!

2006-09-10 @ 08:46:07
Postat av: Anki

När får vi höra om bröllopet????

2006-09-10 @ 13:22:14
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Linski

:) varsågod...uppdatering....som du efterlyste....haha....men nu ska jag skriva "på riktigt" i min blogg *asg* så läs snart ;)

2006-09-10 @ 18:56:10
URL: http://string.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback