Snart slut

Snart var även denna helg slut*suck*!
Jag har jobbat både lördag o söndag. Igår var vi en sväng till auktionen uppe på Kholmen.
Sakerna där gick ganska billigt. Jag ropade in en gungstol för en 500 lapp!
Just innan gick det ett bord med fyra stolar för 300 spänn, jag ville gärna ha det med jag hade inte pengar så det räckte med mig. När jag sen sa till min man att jag gärna hade velat ha det så kläcker han ur sig att han minnsan hade pengar!! Så kan det gå! Nå jag fick mig en ny gungstol iaf.

Just nu har vi besök av Jonny, Alexander o Jasmine. Barnen är ute o leker o gubbarna dricker kaffe.
Senare idag ska vi fara till Lennart & Edith, dem bjuder på mat*mums*.
Funderar om man skulle åka över Happis hem sen o kanske svänga förbi storebror o kolla vad dem pysslar med.

Nu dags att kolla era bloggar

ha det bra

Kommentarer
Postat av: Lotta

Har besök och dså sitter du framför datorn va. ;-) (absolut inte att jag gör samma sak, hehe)

2006-10-01 @ 12:54:52
Postat av: anna

helgerna bara rusar iväg...

Postat av: Saara-Maria

De brukar ju vräka ur sig att de har pengar just när de är försent....
Bläää..va helgerna ska gå fort! För Fort! :-)

2006-10-01 @ 15:45:06
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Anki

När ska du hinna sitta i gungstolen o bara gunga???

2006-10-01 @ 17:06:04
Postat av: häxan1

det frågar jag åxå, hinner Du gunga?

2006-10-01 @ 18:39:08
Postat av: Nina

:)

2006-10-02 @ 09:10:52
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: häxan1

Dendär, bordet och stolarna, var jag ÅXÅ SUGEN, men sunn för nuff(vet ej om man skriver så), tänkte JAG HAR INTE PLATS .....

2006-10-02 @ 10:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback