Färdigt kalasat

Så var kalaset färdigt för denna gång, ett år äldre blev han oxå*ler*
mus med tårta
Ingen tårta fick han men en blåbärskaka med lite vispad grädde!
Hade tänkt göra Sussis tacopaj till honom men jag hade inte ork kvar så han fick potatis, skinka o löksås till middag istället. Lika glad verkade han ändå, lökälskare som han är.

Huset blev fullt på en gång, alla verkade ha samma tid inställd*ler*.
Äntligen fick jag oxå träffa Seijas "son", Håkan som hon pratat så mycket om*trevlig kille*.

Nu är huset utrymt, Siri sover o My o Robin är på väg mot sängen *lugnet har lagt sig över oss*.

Sussi: självklart fick han sovmorgon, även kaffe o smörgås på sängen!fjäril

Har hunnit vara en sväng med Mysan till stan på dagen för inhandling av vinterskor. Hon hade ju sett ut hurdana hon skulle ha så det blev ett par My Little Pony skor, samma som förra året!


Nu börjar det vara dags för mamman att nanna kudden  eller skulle man ha en hängmatta kanske?

Sov gott alla där ute♥

Ps.Lotta: självklart bara läääängtar jag till skolan, gillar ju inte alls att vara ledig*småflinar*

Kommentarer
Postat av: Seija

men nog fattades mig tårtan allt...blåbärspaj i all ära...men tårta är ju tårta!..*S*..-tack för fikat!!..*mumma*

Postat av: Kajsa

Har du skollov? Inte jag!!!!

2006-10-31 @ 09:01:26
Postat av: Sussi

Ja nog är du snäll - fika på sängen!! Det skulle väl bli här om han var rullstolsburen isåfall... Nej, jag är inte mycket för att passa upp ;)...

2006-10-31 @ 10:37:30
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

Bläbärskaka sitter aldrig fel !!

Och hoppas du sov gott själv:)

2006-10-31 @ 13:00:22
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Linski

Var det vanliljvisp???

2006-10-31 @ 16:05:57
URL: http://string.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback