Skallebang

Sitter här med en sån huvudvärk, har hoppat några gånger inatt med ungarna så det känns i huvudet*stööön*

Igår var det jobb som gällde. Jag var och serverade på en begraving som Seskarö Värdshus hade catering på. Jag var ganska slut i kroppen när vi väl var färdiga.
Lillbror och svägerskan kom på morgonen och hämtade mina barn och tog med dem till Seskarö*tack*.

Gubben har jobbat natt så han ligger hemma o sussar, vi har sovit hos mamma inatt.

Har precis lagt Siri för att sova en liten stund, var så himla gringig.

Nu ska jag lägga mig i soffan o halvglo lite på tvn, de stora barnen roar sig själv, inge bråk*jippppiiiiieee*

Ha en bra söndag i höstrusket♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas ni också fick en bra dag i det Härliga, underbara vädret :)

Postat av: Saara-Maria

*vinkar*

2006-11-26 @ 19:54:32
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Hoppas du blir av med huvudvärken!

2006-11-26 @ 20:02:30
Postat av: Anki

Ajajaja inte kul m huvudvärk

2006-11-26 @ 20:18:18
Postat av: Sussi

Hoppas värken gett sig!! Annars - testa massagetipset :)

2006-11-26 @ 22:03:34
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback