Helgen gick

Lördagen rusade iväg med party för de stora. När det var dags att hämta dem sov minstingen såklart! Gubben jobbade oxå. Ringde Anna o hon var så snäll o förde hem mina busingar*tack Anna*.

Gubben o Magnus passade på att spendera hela kvällen i bastun, Robin somnade i fåtöjen o My o Sandra lekte hela kvällen.

Rackarungar
Alla attackerar stackars Robin!



Söndagen spenderade vi hos mamma.
Var med Robin o Siri på en liten prommenad till affären o sen till gammelmommo o gammelmoffa.

My var inne med mamma, hon skulle lära sig att spela keyboard hade hon kommit på*ler*.
Mamma har oxå försökt lära My att virka, gick ganska bra. My ville först lära sig att sticka men mamma tyckte det var så komplicerat att lära en vänsterhänt med två stickor så de övergick till virkning!

Om det finns nån vänsterhänt där ute som kan ge lite tips hur jag lär min dotter att sticka o virka så emottages alla tips gärna!

Morgonen börjades med en rivstart!
Fösov mig o vaknade först 6,20. In i duschen, väcka gubben som skulle ut i snösvängen o sen lasta alla barnen o kläder o iväg till dagis!
Vi hade en hel lektionstimme idag!

Ska plugga lite, sen ska mina barn o jag våldgästa Nina o hennes familj!

Anna: jag har fått mina kläder!
Kajsa: jättetack för att du tog med mina kläder oxå♥

Nu dyka i böckerna

ha en bra dag♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

JAG är vänsterhänt - och har både stickat och virkat! Nemas problemas - lär henne som man lär andra bara :)

Postat av: elli

Jag tycker att du ska föra My till Sussi så fixar hon det!!!!!

2006-11-06 @ 17:52:08
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Du var ¨så häftig i dag i dina kläder, mössan och det! Skitfint!!!

2006-11-06 @ 18:34:30
Postat av: Mia

Hej, jo min helg har varit bra o joooo jag var lite sen imorse. De blir så när Karin ska hinna komma hem från nattjobbet så jag kan åka till mitt dagjobb.... Dessutom var de jävla skitföre att köra imorse oxå. Mötte en långtradare på Kukkolarakan som inte alls höll sig på sin sida, svajjade fint...

2006-11-06 @ 21:24:08
URL: http://repos.blogg.se
Postat av: Maria

Jasså, så du försov dig också! Gjorde det också *snark* Hann inte ens sätta ut hästen på morgonen ;/

2006-11-06 @ 21:47:04
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Nina

Håller med Kajsa om din mössa och dina kläder!! tror jag sa både när ni kom och när ni for att mössan var så häftig!!
Jag gillade den skarpt och sedan passar du i den, gjord till dig :)

Tack för besöket, alltid nice :)

2006-11-06 @ 22:21:26
URL: http://anin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback