Föräldramöte

Har varit på föräldramöte på dagis ikväll. Våra barn är så duktiga och kreativa. Måste ju skryta lite på personalen oxå, ett sånt jobb de lägger ner på att lära våra barn mycket redan på dagis!

Gubben jobbar natt så mamma o Kjell har varit barnvakt till mina barn. De var nybadade, en sov och två åt kvällsmål när jag kom hem*tack mamma o K*

Har precis "roat" mig med räkningar*suck*. Tänk om man skulle få en månad när man inte behövde betala en enda räkning. Vad skönt det skulle vara, tänk att få spendera på precis vad man vill utan att behöva bry sig om några måsten!

Nu ska jag läsa hos er
ha en bra kväll♥

Kommentarer
Postat av: Saara-Maria

Kul att de går bra för era söta småttingar! *ler* :-) Men lät ju mindre kul med räkningar!!

Postat av: Anna-Lena

Jaa..-de vore väldigt kul att slippa räkningarna:).. (kan redan se mig i dom nya sofforna:)

2006-11-27 @ 21:27:49
Postat av: anna

håller me om de där me räkninngarna

2006-11-27 @ 22:15:01
Postat av: Anki

Vinkevink :D

2006-11-27 @ 22:16:35
Postat av: häxan1

Tänk, om man INTE hade RÄKNINGAR!
oj, va skönt!

2006-11-28 @ 07:58:41
Postat av: Sussi

Du kan få mina åxå - när du nu ändå håller på ;)!!

2006-11-28 @ 10:06:54
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Lotta

åhh dom e så duktiga dina "småttingar".. :-) fan va man e slut efter promenaden.. :-/

2006-11-28 @ 14:56:37
URL: http://lottis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback