Midsommar

Har varit till mamma idag för lite midsommarfirande. Vi hade jätteroligt med musik, fika, lottköp o umgås med folk.
Jag träffade en vän som jag inte sett på 10 år!! Denna gång ska vi hålla kontakten trots att hon har flyttat längre söderut än sist vi sågs!

Kim o Robin fick stanna hemma för Robin fick en släng av magsjuka eller allergiskreaktion. Svårt att veta vilket eftersom symptomerna är dem samma!

Nu har jag idétorka så ni får nöja er med att titta på lite bilder i stället!

Ha en fortsatt skön helg


Kommentarer
Postat av: kajsa

Vad kul att träffa gamla vänner! Synd om Robin som blev sjuk...hur blir han dålig vid en allergisk reaktion? Kasper får ont i magen och kan kräkas...
Månne vars vi träffas nästa gång? Din svärfar var hos oss i går kväll och det var jättekul!

2006-06-24 @ 10:32:25
Postat av: Sussi

Jag är ALLERGISK mot magsjuka! YAK... Bra att ni stannade hemma (om d nu var d), d är ju inte alla som tänker på omgivningen såna gånger...tyvärr!

Postat av: eira

Just ja! Du är våran grannes syster va? Och linneas syster??? Hoppas jag nu klurat rätt?

2006-06-25 @ 21:43:58
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Linda

Kajsa: han får superont i magen o blir jättelös, har aldrig kräkt iallafall(än).
Eira: jo jag är din grannes o Linnéas syster(lilla), du har klurat helt rätt:).

Sussi: som tur var det inte msjuka*puh*, man kan ju inte dra med dem när dem är sjuka, vill ju inte smitta hela stan:)

2006-06-25 @ 22:34:02
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback