Jippie

Var till skolan idag o hörde om utbildningen, sista ansöknings dag var 15 maj, ute lite sent alltså!
Ibland har man tur för dem hade bara 10 sökande så jag fick mig en plats.
Men där tog oxå turen slut!! Kunde inte få rekryteringsbidrag för jag har haft studielån inom en 5 års period, så det blir att ta studielån igen! Nå det rör sig inte o så stora summor när det bara gäller ett år!

Träffade Kajsa på stan, nämner inte var*ler*.
 Min bror var hos oss när jag kom hem, med sina barn förståss!

For tillbaks till stan på kvällen för lite mat o lek hos min bror!!

Imorron bär det av till mamma för lite mat, lite dans runt stången o träffa syskonen.

Nu ska jag försöka få Siri att sluta sjunga o snyta sig i sin tröja.

Ha en trevlig midsommar alla

Kommentarer
Postat av: Anki

Trevlig midsommar!

Postat av: anna

vilken tur!!! & otur... på samma gång

2006-06-22 @ 21:45:34
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Sussi

Trevlig midsommar!

2006-06-22 @ 22:17:44
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Emma

självklart ok att länka till mig ,välkommen till blogg gänget och trevlig midsommar

2006-06-23 @ 07:25:51
Postat av: kim

hej på dig.kollar bara.

2006-06-23 @ 16:36:44
Postat av: kajsa

Ja...hahaha...vi sågs ju på ett förträffligt ställe!!!

2006-06-24 @ 10:30:29
Postat av: Mia

Gratttis, vad roligt att du ska börja skola igen. Skönt att de bara är 1 år.
Vi ses!

2006-06-25 @ 15:41:26
URL: http://repos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback