Tisdag

Har jobbat både igår o idag.
Igår kväll fick jag ett tokryck o förberedde för dagens middag, köttsoppa*mums*. Delade, skalade o hackade allt som skulle bli till soppa, sen var det bara för min man idag att slänga allt i grytan. Jag tog oxå o kokade lite saft av rabarber o svarta vinbär!

Idag när jag kom från jobbet så hade My fått utegångsförbud av Kim, hon hade rivit ut allt från sin garderob o kastat det på golvet! Hon fick vika in allt innan middagen var klar, nu har jag dem att städa sitt sovrum, upplockning, dammsugning o dammtorkning.
Nästa uppgift blir att ta itu med lekrummet, måste rensa ut leksaker som inte används, bla babyleksaker!

Imorron är det min lediga dag, faktiskt två på raken, sen går jag på ett 8 dagars pass*pust*!

Nu ska jag övervaka lite städningen!

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: anna

här ser D också ut som *** i ungarnas rum!!

2006-07-11 @ 21:03:18
Postat av: eira

Oj oj! 8 dagar i rad?? Jobbigt. Jag har mina 6-dagars och 7-dagars på schemat - och det är tungt!! Jag själv har just vakat av min 2:a natt och har en kvar. Ska snart och sova en stund i källaren.

Härligt att du har ledigt nu!

Postat av: kajsa

Aha!!!Det är däför som det regnar i dag...men det är perfekt eftersom regnet behövs...

2006-07-12 @ 07:52:41
URL: http://kajsa.webblogg.se
Postat av: Nina

Och här ser det ut som bara den på vindan....ingen rolig syn.

2006-07-12 @ 07:53:06
Postat av: Linda

Kul att fler har rörigt i ungarnas rum*ler*, Kajsa jag är ledig i morron oxå så räkna med regn*asg*.

2006-07-12 @ 09:36:03
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Anki

Det är ju därför det är sånt här väder:))
Men nu gör det inget det behövs ju lite regn och du behöver vara ledig nån gång

2006-07-12 @ 09:44:17
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback