Sova....

...snälla!!
Jag är så himla trött, o jag jobbar ännu t o m fredag innan det blir nån ledig dag.
Har inte hänt så mycket, bara jobbat o slitit hela helgen!

Nu måste man väl ändå säga att vädret inte beror på mig! Jag har jobbat hela tiden men värmen har lyst med sin frånvaro! Ganska skönt att jobba när det inte är stekhett*ler*.

Idag efter jobbet var vi in till stan o kollade lite på marknaden. Köpte bara några hårklämmor o ett par örhängen till My + lite skrot som man alltid kommer hem med!

Vi sitter här hemma o väntar på gäster. Kims moster är på väg från Åbo! Var ju meningen att vi skulle dit i sommar men verkar inte som vi hinner innan jag börjar skolan till hösten så dem kommer hit i stället!
Alltid kul när dem kommer! Ungarna älskar det, My säger att Taru är som fammo eftersom fammo är i himlen!

Nu ska jag masa mig till soffan, knapra lite huvudvärkstabletter o mysa ner mig i en grop o somna!
Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: anna

tänkte ta marknaden imorrn!
försök vila...

2006-07-18 @ 21:55:26
Postat av: eira

Ska du börja skolan? Läsa vad??

Postat av: Linda

Jag ska gå usk utbildningen på Tornedalsskolan :)

2006-07-19 @ 15:04:50
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: eira

Åh - den gick jag för några år sedan! Kul!

2006-07-19 @ 21:50:21
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Nina

Passa på att slappa och slöa de lediga stunder du har så länge det hålls lite svalare.

2006-07-20 @ 07:47:14
Postat av: Kajsa

Du måste jobba mera så vi får varmare...

2006-07-20 @ 08:31:13
Postat av: Sussi

Hoppas huvudvärken försvann! :)

2006-07-20 @ 20:25:07
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Majsan

Marknaden var ej som förra året, trångt och dammigt,men alltid fann man något krafs....

2006-07-21 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback