Pust!!

Idag har det varit en varm dag på jobbet, svetten har runnit hela dagen.

My o Robin har varit till Emelie några timmar på dan o lekt, hade skött sig superbra!! Känns ju bra att dem inte alltid slåss*ler*.
Dem var inte så pigga på att komma hem när vi hämtade dem, Robin behövde lite xtra övertalning!
Sen stannade vi på kiosken o pratade lite med faffa som jobbade, åt lite glass o ungarna fick varsin dricka av honom (dem kan linda honom runt sina lillfingrar*ler*).

Hem o laga lite middag o försöka vädra ut huset lite! Nu har K satt in myggdörren till balkongen så det drar igenom lite.

I morron är faktiskt min lediga dag så då hade jag tänkt plantera broccoliplantorna o hängna in landet, mamma skulle oxå komma en sväng ( hon gillar att gräva o påta). På em bär det i väg till stan, Marika fyller år så vi kanske får oss en tårtbit (Eira om du har tur kanske hon har över en till dig oxå*ler*).

Det gick ganska bra i går att jaga vilddjuren i sängs, förutom My som trilskas lite nu när det har blivit ljust ute, men det kan jag ge henne för hon somnar alltid senast 19 på vintern o nu är det ju sommarlov så det får väl vara ett litet tag*ler*.

Gubben o Siri ligger i varsin säng helt utslagna!! Verkar helt däckade av dagens alla aktiviteter*ler*.

Nu ska jag knalla ner o titta hur det går för barnen med städningen av lekrummet!

Ha det skönt i sommarvärmen

Kommentarer
Postat av: Sussi

Brukar dina barn slåss ;)!??

Postat av: Linda

händer väl aldrig med dina va!?

2006-07-03 @ 20:23:50
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: anna

inte me mina heller ;D

2006-07-03 @ 20:38:50
Postat av: eira

Mina slåss heller inte *skrattar åt mina egna lögner*

Åh...vad fyller Marika?? Och förresten så jobbar jag ju....*muttrar*

2006-07-03 @ 23:24:02
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: kajsa

Mina slåss aldrig....dom bara bråkar...hahaha...jag tror att det händer i alla familjer.

2006-07-04 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback