Pajala tur o retur

Startade morgonen tidigt, packade in ungarna i bilen o begav oss mot Pajala!
Mötte upp med min bror och hans familj oxå sen följdes vi åt hela dan!
Några stopp efter vägen, stannade faktiskt på samma rastplats som vissa andra Karungibor, dock inte samma tid :)
Det var supervarmt i Pajala, ganska mycket folk. Vi gick runt hela marknaden+ åkte lite karusell (barnen alltså). Sätter in lite bilder senare när jag ids!!
Efteråt åkte vi vidare till Aino o pappas stuga, fick lite fika, lite middag, ungarna lekte av sig o sen en snabb dusch för alla barn innan vi styrde kosan hem!

Har nu lagt alla ungarna ( Siri pratar ännu, hon sov i bilen hem o är piggelin nu ) o glott lite på tv så det börjar väl vara dags att nanna kudden nu för i morron bär det av till stan för att hämta lite stenar från min bror!

God natt :)

Kommentarer
Postat av: Nina

....din karl var på rastplatsen....han var och rastade sig själv, lite *hi,hi*
Men jag hörde att ni varit där före....och vi for dit efter.....

Och som svar på fråan du ställde på min blogg så tycket jag den var helt OK!! Finns så dåligt med bra rastställen nu förtiden. så nu blir man glad åt de man hittar. Och denna höll de ju på att fixa iordning mera....

2006-07-08 @ 22:44:22
Postat av: Malin

Ojdå, ni har verkligen haft en heldag! Kul!

Postat av: Sussi

Vi orkade inte m Pajala iår - har varit där "evri jer" men nu orkade jag inte dra dit alla små i folkmyllret i denna gassande hetta...

2006-07-09 @ 09:33:14
URL: http://sussibussi.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback