Kalas

Vet inte vad Robin fick i sig igår? Han har mått hur bra som helst idag,
inge magont lr nått!

Jeppe ringde o bjöd på lite fika.
Hade helt glömt bort att Sissela fyller år*skäms*
hon skulle visst ha delat ut inbjudningar men inte till dem som
skulle ha*ler*.
Tur att man har lite nödpresenter i mina gömmor :)
Så vi har hunnit få oss lite fika o en surrstund i kväll.
Tyvärr så missade vi Seija som var o jobbade,
får kramas med vännen en annan gång :)

Nu tandborstning o medicinering, sen nanna för barnen

ha det bra♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Trevligt m kalas, här har man haft en till lugn ensamkväll - mannen på julbord m brandkåren! Andra kvällen i rad m julmat - somliga har tur!!
Sen kom dom på (efter 10år) att damerna skulle ju kunna hänga med f.o.m nästa år!!
D är aldrig försent... *suck*

Postat av: Linda

Tur att de tänker till nån gång*ler*

2006-12-16 @ 21:16:46
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: häxan

gu, vad FIN Din sida har blivit!

2006-12-17 @ 09:27:37
Postat av: elli

Ja, verkligen, så fin din blogg är!!

2006-12-17 @ 10:33:45
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Seija

Uj,vad trist att jag missade er på kalaset...kom juh hem på kvällen..till slut..*ler*..
Hoppas lille Robin kryar på sig,jag smet in på dagis idag när jag hämtade mina små o passade på o pussa lite på Siri o lilla Ida.Hälsade på My men såg inte till Robin,måste ha varit att han låg på soffan o tog igen sig.
Hoppas vi ses snart igen...*kraaaaaaaaaaaaamas*

2006-12-18 @ 23:20:44
URL: http://seija.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback