Äntligen

Har det börjat funka!!

Jaha vad har jag gjort i veckan då??
Tisdag var det luciafirande på dagis, glömde digitalkameran hemma*suck*. Kanske Sussi skickar mig nån bild så jag kan visa vad fina de var*ler*!

Sen har det varit skola som gällt för hela slanten.
Idag är jag sååå trött. Det kändes som om denna dag aldrig tog slut*stööön*.

Nina: Laila bor efter byavägen i Lappträsk, har en skylt vid huset där det står nått om Lailas hantverk lr liknande. Hon har flyttat in från Norge för nått år sen, har brukat jobba med henne i hemtjänsten där hon oxå vickar ibland!

Sussi: visst såg jag trött ut*ler*. Du skulle ha sett mig i måndags, då var vänstra ögat helt igensvullet o allmänt röd i ansiktet. Såg allmänt skum ut, Lotta skrattade åt mig hela dan*asg*.

Idag blev det tacos till middag*mumsigt*.

Har hunnit förbi frissan en sväng i morse, så nu är håret mindre risigt!

Nu ska jag spendera resten av kvällen att göra skoljobb.

Snart dags att skicka gubben till jobbet

ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Sussi

Självklart mailar jag bilder! Just nu råder mer eller mindre kaos, men efter läggdags ;)
Ha en trevlig kväll!!

Postat av: Anonym

A jag vet ju vem det är nu !!! herregud att jag inte fattade det på en gång...tröga jag.....

men tack för att hjärnan började fungera...om än trögt som sirap

2006-12-14 @ 21:18:01
Postat av: Nina

Var jag där ovanför

2006-12-14 @ 21:18:28
Postat av: Lotta

Jag skulle väl aaaaldrig skratta åt dig bara för dit öga såg liiiite roligt ut va.. :-D *skrattar*.. men det där med röd ögonskugga lät faktiskt som en bra idé.. ;-)

2006-12-15 @ 10:38:58
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Saara-Maria

*vinkar*

2006-12-15 @ 11:07:48
URL: http://saaramaria.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback