Akut besök

Har varit en sväng med ♥Robin till akuten nu på kvällen.
Han ramlade ner från mammas soffa igår, satt på ryggen av soffan!!
Idag på dagis har han legat nästan hela dan
inte ätit nått o sov när ♥Kim hämtade.

Han har fått en lättare hjärnskakning.
Så imorron som är sista dan i skolan så
VABar jag, o vi som hade prov o allt*småler*.
Ska låta han få en vilodag o gubben jobbar
natt som vanligt!
Siri o My  var med morfar o Aino under tiden,
*tack pappa för hjälpen*


Idag har Lotta o jag långlunchat. Vi satt endast TRE timmar på Leilani*ler*.
Jättetrevlig hade vi iaf*tack Lotta*!
Sen lite shopping innan vi hade studiebesök på Lunden.

Svängde förbi Jysk på vägen hem, hade ju reserverat en
sittpuff med Cars mönster på till ♥Robin. Fick veta att
det utgått helt*argghh*. Åkte förbi Anki o fick lite tips om var jag ska
leta efter en annan*tack Anki*. Vill ju gärna ha en med skojsigt killmönster
o inte nån neutral, tjejerna får varsin Bratz!

Nu ska jag gå o vika lite kläder
ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: kim

hej hej vinkar från stan. :)

2006-12-18 @ 21:45:49
Postat av: Saara-Maria

Det ju inge vidare med lille R! :/

Postat av: anna

här väntar också kläderna...
ha de!

2006-12-18 @ 22:46:57
Postat av: Lotta

Hur mår robin nu då? Fy sjutton vilket prov det var, hoppas du ineyt hinner glömma bort allt hon pratat om på lektionen efetr jul när du får göra det.. :-)

2006-12-19 @ 10:19:30
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Stackars Robin..
Vad för prov missade du? Hade psykologi prov förra veckan.

2006-12-19 @ 11:12:52
Postat av: Sussi

Men lilla gubben... Stackars liten!
Hoppas d inte blir nåt värre än d där...

2006-12-19 @ 16:08:22
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Nina

men stackars Robin. Jag lider med de små när de råkar ut för något !!!

2006-12-20 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback