Torka!!!

Blev inga sandbankar för oss idag, har suttit med Robin över 2 timmar på vårdcentralen!!
Han har fått lite mediciner som ska förhoppningsvis bedöva lite bättre så han får i sig nått!!

Nu börjar jag känna mig trött av allt jobbande, har inte varit så mycket ledig som jag hade behövt *ler*, sen har Robin hållt oss vakna några nätter med sin onda tunga.

Håller med Irene, visst har vi haft en kanon sommar, varmt o skönt hela tiden :)

Sussi, jag tycker att din nödklippning av My blev väldigt bra :) förhoppningsvis gör hon inte om det någe mer!

Nu ska jag läsa hos er andra

ha en skön onsdag


Kommentarer
Postat av: Nina

Synd för sandbankarna och er att det inte blev besök där, men å andra sidan är det bra att Robin fick mediciner

2006-08-16 @ 15:36:44
Postat av: Annika

Sommaren är nog över nu!! :-(

2006-08-16 @ 16:16:31
Postat av: anna

:)

2006-08-16 @ 16:54:32
Postat av: Anki

Synd att ni inte kunde vara på sandbankarna. Hoppas det kommer nya tillfällen den här sommaren.

Postat av: Sussi

Skönt me svalka...

2006-08-16 @ 17:34:18
Postat av: Kajsa

Vad har hänt med Robins tunga?

2006-08-16 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback