Tisdag

Blev så inspirerad av alla som bytte sina layouter så jag gjorde oxå!

Nu börjar allt flyta i hop innan skolstarten, Siri börjar inskolning till dagis den 21!
Tar en lite snabbare inskolning eftersom hon varit där flera gånger, känns bra!

Har bara lite kläder som ska fixas till ungarna sen är allt klart!

Nu över till det andra. Har jobbat som vanligt, får en ledig dag i morron*skönt*.
Imorron bär det av till Piteå för ett Noliabesök. Tar med mig Robin, sen kommer Marika o ev mamma oxå*kul*.
Ska slösa riktigt mycket pengar *ler*, fast säg inget till min man*asg*.
fjäril

Nu måste jag surfa in till bilprovningen o ändra besiktningstiden för Volvon!

Sen ska jag nog siesta time lite så man orkar morgondagen oxå!

Ha en skön kväll alla bloggisar


Kommentarer
Postat av: anna

ha så kul på Nolia :)

2006-08-08 @ 19:22:51
Postat av: Sussi

Härva´re åxå layoutbyte :)

2006-08-08 @ 20:37:56
Postat av: joannah

Kul med nolia, hade åxå viljat fara...men jag vet att jag skulle ångra mig efter att ha trampat runt i 10 minuter!

2006-08-08 @ 21:18:08
Postat av: häxan1

Har varit ENGÅNG i Nolia, det räcker för mig :-(

2006-08-08 @ 21:58:05
Postat av: Kajsa

Jag tycker att det är så dyrt att gå på Nolia...sen får man inget för slanten mer än att man får handla där...men hade det vart gratis så hade vi nog åkt vi med...

2006-08-09 @ 09:46:30
Postat av: Majsan

Ha det roligt på Nolia...

Postat av: Anki

Hittade du nåt på Nolia???

2006-08-09 @ 20:13:40
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback