Äntligen

dags för en uppdatering...haha..
Här har det varit lite torka på den fronten, har somnat så tidigt varje kväll!

Helgen har det varit mycket fart i!
Lördag först till stan o Kemi, käkade lunch i stan med bror o familj. Sen vidare till kalas hos grannen.
Fick oss mycket fika o tårta*mumsigt*, hann surra en stund oxå, alltid trevligt när man väl tar sig dit, vägen är nog för lång*ler*!
För er som missade så kom det regn i lördags oxå*skönt*!
Efter kalaset så kom min bror med familj hit o vi åt lite mat o pratade o ungarna busade.

Söndagen så bar det av till mamma. Har inte varit dit på två veckor!! Brukar faktiskt ta mig dit en gång i veckan men tiden har inte räckt till när jag har jobbat.
Vi mumsade i oss tacos till middag o lite glasstårta till efterrätt*mums*.
Efter maten tog vi oss en lite prommis runt byn för att titta lite på olika hus.
Marika fick gå efter en väg som hon aldrig vandrat efter så det var verkligen på tiden att se den*ler*!

Sen på kvällen fick vi lite färsk nyrökt sik som min styvpappa varit o fiskat på dan, var sååååå gott!!!!
Mamma roade sig med att bada våra barn så dem var skinande rena när vi kom hem*ler*!

Idag har det varit skola igen.
Nu ska jag kolla vad ni har pysslat med i helgen

ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: mammamia

Vad härlig helg,full fart och umgås mm,sånt gillar jag!
Din mamma verkar vara en härlig mormor,läste om skattjakten tidigare,ungarna måste tycka det är underbart!

Postat av: anna

vilken härlig helg!

2006-08-28 @ 18:56:45
Postat av: Sussi

Nog är d tur att vi har våra mammor :)...

2006-08-28 @ 19:50:36
Postat av: Anki

Hej hej

2006-08-28 @ 20:02:22
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Lotta

Jajamen, hade behövt en extra helgdag för att vila upp sig. måste börja ta det lugnare på helgen så man är mer pigg i skolan. :)

2006-08-28 @ 20:08:58
Postat av: Malin

Gudars så gott, både med sik och tacos! Låter som en härlig helg :)

2006-08-28 @ 20:21:33
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: eira

Låter dom att du haft en superbra helg!!

2006-08-29 @ 08:41:03
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Viken kanongod helg du haft...

2006-08-29 @ 08:54:23
Postat av: Annika

Vilken härlig helg ni haft!!

2006-08-29 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback