Tack Sussi

för att du kom på Me and I hos mig och även tack till Päivi som tyvärr inte kunde komma men beställde :)
Lite tråkigt att inte nån annan kunde komma men thats life!!!!
Blev en ganska stor beställning o hann även shoppa lite rea på den nya kollektionen :) fast de kläderna får jag till sommaren men den som väntar på nå gott ;)

Stora barnen har varit med faffa o Johan o Nicke på skotertur. Har haft en kanondag :)

Ser ni att min blogg är värd stora kosingar??? Tänk om man kunde få dem kontant ;D

Ha en bra lördag

tjing

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men herregud! jag glömde bort att ringa! jag ringer dej i morgon och beställer byxorna!!!

2009-01-31 @ 22:21:39
Postat av: Linski

Tjosan, kommer du att ha nåt annat party nån annan gång? visst hade du haft kryddparty en gång?

Postat av: Emma

Fy vad jag skäms min hjärna har totalt glömt bort det ,jag hade tänkt komma inte för at tjag ahde haft råd att beställa något men hade ändå varit kul hoppas du kan förlåta mig du får ge mig en stor fet spark när du ser mig ....eller komma hit på några glas vin som kompensation ...

2009-01-31 @ 23:23:12
Postat av: Bettan

Åh, nu får jag ju dåligt samvete.... Hade tänkt lägga in en beställning men skippade det eftersom jag inte hunnit kolla kollektionen ordentligt. Lovar att försöka komma på nästa party, vad det än är!

Kram

2009-02-01 @ 19:31:52
Postat av: Sussi

Du - d var ett rent nöje för mig! De som inte kom får skylla sig :) - de missade årets tårta!

Tack för en trevlig visning - även jag kompletterade dagen efter, så nu är vi uppe i samma summa :/



kramar

2009-02-06 @ 14:47:45
Postat av: Sussi

Förresten - d står i din profil att du är gravid ;)

2009-02-06 @ 14:57:54
Postat av: joannah

jag hittade inget som föll mig i smaken på me&i men jag tror att man måste se kläderna live...men jag hade ju viggos kalas!

2009-02-07 @ 19:47:59
Postat av: päivi

Det skulle ha varit roligt att se klädernä på live och smaka din marangtårta , men det är inte så lätt att åka härifrån nuförtiden. Nå hoppas jag kan komma nästa gång! Vi ses alla fall på lördag på Tuvas och Nells 1-års kalas:)

2009-02-11 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback