Okej

Jag vet att det var länge sen jag skrev nått!!
Jag har jobbat en hel massa, när jag kommit hem har kroppen o huvudet varit så tungt att jag inte orkat starta datorn.
Barnen har krävt sitt, blir ju ganska mycket som ni kan förstå :)
Hushållsarbetet har nog börjat komma i kapp igen *skönt*.
Vår älskade Robin har hunnit fylla 6år!! Så snabbt tiden rusar, lr hur!
Tycker det var nyss han var en liten bebis.
Vi har kalasat för honom flera dar.
På torsdag fick han frukost på sängen o sitt paket, en nintendo ds.
Fredag var Jocke o Fia här o firade honom, tårta mumsades :)
Lördag var det dags för kompiskalas, var 10 kompisar som kom. Senare under dagen kom släkt o vänner :)

Idag ska vi till grannen på 5års kalas :)

Gubben ska nog kasta in ved, lr om det blir jag vem vet!
Han har även hittat sladden till kamerna så när jag orkar sitta här nästa gång ska jag ladda in en drös med bilder till er :)

Ha en härlig söndag♥

Western!

Igår var jag på min första lektion i western ridning. Det var sååååå kul o jag blev biten på en gång :)
Tog mycket tankeverksamhet, allt man kunde måste man tänka om :)
My, Robin o Siri red en stund var på Puff, men lite hjälp av mig förståss :) Alla tre ville komma fler gånger o rida!

Lördag fyllde mamma år så vi åkte till Oulu o badade i Eden. Jättekul dag hade vi. Saknade storebror med familj som inte kunde komma pga sjukdom, storasyster kunde inte heller komma med men vi fick låna hennes barn iaf :)
Efter badet åkte vi in i Oulu o käkade kinamat, underbart mört kött!!

Under förra veckan har jag jobbat o jobbat!
Denna vecka ser det sämre ut, tyvärr!!
Nå då hinner jag ju städa här hemma, har börjat gå igenom rum för rum o gör en storstädning!
Gubben o jag hjälps åt att beta av bärget sm är i källaren med tvätt.

Idag ska jag till stan, ska fylla förråden med lite mat o blöjor :)

Håll koll i Happisbladet under veckan, grannen o vi ska bli kändisar :)
Eva Spiik var igår o intervjuade oss om våra tvillingar/stora familjer. Dem hade blivit tipsade när tvillingarna föddes men sen tog det sån tid innan vi lyckades hitta en tid som passade alla + att hennes vikarie inte tog tag i det som hon skulle!

Tjing♥