Länge sen sist!

Datortorkan har slagit rot här i hemmet, jag har inte startat datorn sen jag bloggade sist!
Sjukdomarna börjde ge sig här äntligen! Flickorna är ännu lite rossliga o jag har blivit täppt i bihålorna men man ser verkligen ljuset när inte hela familjen är sjuk.
Har "roat" mig med att betala två räkningar, ungarna kollar tv o mumsar från sina stora godisägg dem fick av Kajsa o Elli *tack*. Småflickorna fick såå söta tvåfyrasjuklänningar från dem :)
Robin o Siri står nu o dansar här inne, Nell tittar på dem som de är knasiga :)
Inatt har Siribus haft ont i huvudet, fick ge lite alvedon för att det skulle släppa, klagade även på samma sak i eftermiddags. Undra just om det är i bihålorna som det sitter, har gett lite nässpray oxå så vi får se om det återkommer!
Har hunnit vara till Sus en sväng. Hörselkollen gick bra, dem hör fint! Sen var det dagjouren, allt bra där oxå, inge rs virus iaf! Ortopeden gjorde inte mycket, bad oss återkomma när flickorna är tre månader, förstår inte varför det var sån panik att komma dit nu då!

Fick ett brev från kommunens försäkringsbolag ang min halkolycka för ett år sen. Dem har utrett o kommit fram till att jag halkat mellan flaggstängerna o där behöver dem inte halkbekämpa! Jag undrar bara hur dem kommit fram till att det var just där jag ramlade, det var framför jag ramlade!!!!!!!!
Så nu måste jag skriva ett nytt brev o överlaga beslutet *suck*, börjar kännas som om jag snart skiter i detta! Jag kommer att stånga mig blå innan nått händer, om det ens händer nått. Jag tror faktiskt inte att jag kommer att få rätt mot dem!

Nu ska jag kika in hos er andra

ha en härlig fredagskväll
tjing♥

Kommentarer
Postat av: sussi

Ja d är verkligen surt när man får kämpa för sin rätt! De försöker alltid hitta ngt kryphål för att komma undan!
Stå på dig!!
*kramar*

2008-03-14 @ 19:58:13
Postat av: veronica

Vad skönt och höra att ni börjat krya på er! Inte roligt när de små är sjuka.
Hoppas allt ordnar sig med försäkringsbolaget så du får rätt!
Kram

2008-03-14 @ 20:41:05
Postat av: Anna-Lena

Hoppas du får rätt mot försäkringsbolaget.
Trevlig helg

2008-03-15 @ 09:06:04
Postat av: elli

Förbannade jävla kommun alltså. Va är det för pack?????

Postat av: Kajsa

Instämmer med Elli!!! Vill bara tillägga någr fler svordomar...

2008-03-15 @ 10:23:36
Postat av: Emma

Du får jättegärna prova min sjal i instruktionerna finns det tvillingknytning så jag antar att dom ska få plats.Håller med dom andra skit kommun ....

2008-03-16 @ 07:24:42
Postat av: Katja från Borås

Ja det är helt värdelöst å försöka få rätt hos såna idioter!!! men kämpa på du ska du få se!!

2008-03-16 @ 09:46:28
Postat av: Lotta

Hoppas du kämpar på med försäkringsbolaget, men fattar att du är less!

2008-03-17 @ 10:46:34
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: Bettan

Nej, ge inte upp!! Jag tror att du kan få rätt ändå!
Jag skulle aldrig ha gett mig, men då är jag ju en tjurskalle också *s*

2008-03-17 @ 11:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback