Sjukstuga än!

Siribus är ännu hängig. Ingen feber, snuvig, ont bakom örat o nu ser det ut som ögoninflammtionen knackar på dörren!
Hon är ganska pigg o busar en hel del, men sen blir det bakslag helt plötsligt. Hon gråter o sen somnar hon!
Hon blir hemma imorron igen, får busa med pappa så jag får vila mig :)
Kim har varit med de större barnen till hockeyplan o åkt lite skrillor. Han lovade igår o ingen av dem brydde sig att det var kallt ute idag. När dem kom hem så var det skidåkning på gården som gällde!
Siri o jag har gått igenom alla lådor med kläder som kommit från Kajsa *tack Kajsa*, var en hel del att titta igenom!
Dagens tecken för mig har varit smått illamående, hoppas det gett sig till imorron *hoppas*.

Gubben lagade mumsmiddag till mig. Alla andra åt potatisburgare*blääää*, jag fick hornet (kryddiga kycklingbitar), pommes o bearneisesås *slurrrppp*. Blev lite kvar till imorron oxå!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen, ha en härlig kväll

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Förkylningen som cirkulerar verkar ganska seg!!

2008-02-04 @ 20:12:13
Postat av: Kajsa

Hoppas att det finns nåt som passar! Det du inte vill ha kan du ju spara till majbrasan eller ge vidare till nån annan! Här är vi friska just nu...ta i trä...

2008-02-04 @ 21:25:05
Postat av: sussi

Tänk - om 20 dagar har du två små bebisar :)

2008-02-04 @ 22:01:11
Postat av: Anna-Lena

God middag du fått:), själv har jag fullt upp med att försöka hålla den vålsamma halsbrännan i schack- så nu blir det väldigt okryddad mat tills jag träffat läkaren.
Kram

2008-02-05 @ 09:32:08
Postat av: Katja

Tänk att det snart är daggs för dig !! Nu frågar dom på jobbet varje dag om någon hört om du fått barn eller inte??? :)

2008-02-05 @ 09:53:46
Postat av: malin

Igår (i bastun av alla ställen) så kom jag att tänka på att när jag ska kika på min lilla plutt den 26:e (på ul alltså ;)) så har du nog dina pluttar hos dej! Det är ju jättesnart!!!

Postat av: Lotta

Åhh vad han ör snäll som ger dig smarrig middag medans de andra äter, hmm, mindre gott.. ;-) VAd duktig du är med uppdateringarna, det gillar vi.. :-)

2008-02-05 @ 15:33:04
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: elli

Nu är det bara resten av dagarna kvar!!!!

2008-02-05 @ 17:43:00
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anonym

SNART får ni träffa de små;-)
Jag kikar också in varje dag.. funderar på om du IDAG åkt in på BB:-)
Hmm vad mysigt, jag är sååå avis!
Min lilla Bebis är ju snart ett år.. tiden går så fort:-(

2008-02-05 @ 18:21:48
Postat av: Veronica

Jaha glömde skriva in mitt namn nyss:-D Händer ofta:-/

2008-02-05 @ 18:22:37
Postat av: Annika

Är du hemma än?? Kikar in varje dag i hopp om att få se att de små är på G!!

2008-02-06 @ 17:57:37
Postat av: Kajsa

Bara 16 dagar kvar!!!! Sååå spänande!!!! Månne om du och Emma nu hamnar där samtidigt...på bb alltså!

2008-02-07 @ 09:55:42
Postat av: joannnah

Snart är det dax!! Spännande!!

2008-02-07 @ 17:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback