Helgen över

Helgen rasade bara förbi. Lördag var det meandi hos Sussi, handlade en hel massa (säg inte till Kim ;) )
Kim, Peter o Håkan hade lastat alla ungar på skotrarna o var ute nästan hela dan.
Söndag var det skoteråkning igen, jag stannade hemma såklart!
Sen var det dags för kyrkan, Robin skulle få sin bibel. Dem var så söta barnen när dem gick fram för att hämta biblarna :)

Imorron bär det av mot Sus igen, dags att mäta bebisarna igen. Jag har en liten förhoppning om att hon ska säga att det är för lite vatten o att dem måste sätta igång mig! Ja ja, drömma kan man ju!
Ska först hinna förbi pappa o hämta ett kvitto, dockvagnen Siri fick i julklapp har pajat, plasten har spruckigt! Ska byta den när vi ändå är i Luleå.

Elli: han lyssnar på sånt som låter dunk, dunk, dunk! Hade nästan varit bättre med Christer Sjögren*asg*.
Väntar med stor spänning på att Emma ska få sin bebis, hörde igår att dem var på g in!

Nu har jag en stoooor tvätthög som väntar på att jag ska vika in den!

Tjing♥

Tillägg:

Glömde ju säga, vet ni vad jag lyckades med igår??? Skulle backa bilen från garaget, när halva bilen var ute så fastnade den!
Var nån knöl utanför som bakhjulen fastande på o vid högra framhjulet så var det en stor isfläck!! Hade inte fäste åt nått j*vla håll! Försökte gunga fanskapet men det gick inte så bra! Till slut fick framhjulet fäste igen men då hade bilen glidit åt sidan o det märkte inte jag. Jag gav gas så den skulle ta sig ut o vad tror ni hände??? Jo jag smällde sönder högra sidospegeln*suck*. Nu var det lite tur i oturen så det var bara glaset som pajade, tänkte att nu blir det säkert lite billigare!! Men sån tur hade jag inte, man måste byta hela spegeln *dubbelsuck* o den kostar nästan 1700 spänn!!!!! FAN säger jag bara!!!! Denna månad ska även Kims bil besiktas o han behöver en ny framruta, den hade nästan samma prislapp som min spegel.
Undrar ibland varför allt skit kommer på samma månad?? Nån som har ett bra svar?
Nåväl vi får ju våra bebisar denna månad, det är ju nått positvit som uppväger all skit!

Kommentarer
Postat av: anisa

Spännande!! Snart kommer bebbarna;)

Postat av: Veronica

Det var tråkigt de med bilen! Vet hur de känns när de blir extra oförutsedda utgifter!
Kan förstå att du börja längta tills de är dags o få de små...
Väntar också med spänning;-)
Kram

2008-02-11 @ 14:39:11
Postat av: Katja från Borås

Jag säger bara HERRE GUD
du måste vara mega stor nu..... jag trodde du fått dina tjejer, så jag gick med stor förväntan in här å skulle läsa om dom! nåja nu är det inte länge kvar.....dom sista dagarna va nästan värre än hela gravvisen....Lycka till å skriv sen när du hinner! krameli kram

2008-02-11 @ 15:05:12
Postat av: Sofia

1. Varför var inte du med och åkte skoter? *hahaha*
2. Ryms du bakom ratten???

2008-02-11 @ 17:37:07
Postat av: Nina

Fy vad onödogt och trist när man får sådana där utgifter, förstår om du känner ilska över det.

2008-02-11 @ 18:31:08
Postat av: Annika

Så typiskt med bilen!!
Hoppas dina önskningar slår in imorrn på sus!!

2008-02-11 @ 18:45:31
Postat av: mammamia

amerikanska minibussar är rätt breda:-)
jag tvättade min strax innan jag skulle besiktiga..
tvättjävlamaskinen stannade.
hämtade personal som talade om att ena bakspegeln tog emot..hon vek in den och startade om tvätten.

när jag skulle in genom den BREDA
porten på SBP,så nog fan slog samma backspegel i...
kille på SBP garvade när jag berättade om mitt äventyr i tvätten tidigare samma dag..
men jag hde tur,min spegel höll!

2008-02-11 @ 20:44:21
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: malin

Benita berättade idag på dagis att i morgon minsan, då kommer faktiskt tvillingarna! Och jag ska bli en jättestor kusin! ;)

2008-02-11 @ 21:22:12
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Hoppas...hoppas...

2008-02-12 @ 08:36:48
Postat av: Bettan

Ibland undrar jag om det inte vore bäöst att återgå till häst & vagn ändå... Jäkla bilar som det alltid ska vara något med och dyrt är det också!
Tror att dina bebbar kommer på torsdag för då är det Alla hjärtans dag! =)

2008-02-12 @ 11:34:53
URL: http://elpa.webblogg.se
Postat av: aegnes

"min" bsckspegel som jag tog sönder var dubbelt så dyr. väntar med spänning på bebbarna

2008-02-12 @ 11:37:05
Postat av: Katja

Det är då alltid något med bilarna!!!

2008-02-12 @ 16:18:10
Postat av: malin

Nå, blir det några bebisar idag då? Vad sa tant doktorn????

2008-02-12 @ 17:33:42
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: elli

Hörde av Malin. Kul!!!!
Vad vi alla väntar på era twins!

2008-02-12 @ 18:13:55
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback