Ingen rubrik!!

Var med de stora barnen till stan igår för lite godisinhandling.
Mötte mamma o Marika med barn på Maxi. Mumsade lite korv o sen tog jag med mig Benita o Linus hem medans My stannade i stan för lite tjejshopping. Skulle leta kläder till mommo men Mysan kom oxå hem med en påse :)
Mommo o Marika hade köpt kläder till henne med. Det var en stolt tjej som kom hem från stan, vi hade modevisning resten av kvällen sen :) Tack mamma o Marika för hennes dag, hon var sååå lycklig!
Mysan har lärt sig att byta blöjor så nu hjälper hon mig med det. Hon är så stolt när hon får hjälpa o byta :) fast bajsblöjorna gör jag.
Man ser hur hon växer när hon får vara med o hjälpa till! Fast  vi gör bara detta så länge hon tycker d är roligt, ska aldrig kännas som ett tvåg!

På tisdag ska jag fara på provridning. Om jag känner att jag passar i gruppen så ska jag börja rida igen! Har funderat på d länge men det har stannat vid tanken. Nu har Eva lockat med mig o jag ser verkligen fram emot det :)

Nu skricker Tuva, dags för mat
tjing

Kommentarer
Postat av: Katja från Borås

hej! ja så gjorde vi med Rasmus med, han fick komma när han kände fört, absolut inge tvång, men man ser idag va nytta man har av dom stora barnen. typ hänga tvätt, lägga i pannan, eller "bara" gå å kissa!!Ha det gott så länge!

2008-04-26 @ 18:56:16
Postat av: Anna-Lena

Oj vad kul att börja rida igen efter många år, hästar är underbara djur:)

2008-04-27 @ 07:15:32
Postat av: Sussi

Vilken härlig dag för My :)!! Vad blev d för fynd??
Lycka till m ridningen - själv ser jag helst hästar på Tvn...
kram

2008-04-27 @ 19:45:31
Postat av: Nina

Det är ju jättekul att rida :)

2008-04-27 @ 21:38:48
Postat av: elli

Tack för munvattnet!!! Kan behövas för ett bar sa till mej idag att det luktar armhåla från din mun!!!! Hm...

Postat av: Sussi

Tack för idag - du är verkligen toppen :)!!
Viktor ser så fram emot morgondagen!
*kramar*

2008-04-28 @ 22:05:00
Postat av: Susanna

halloj! Kul med ridning!! Nej, spelar ingen musik, den gungar bara.

2008-04-28 @ 22:12:33
URL: http://www.metrobloggen.se/susannas
Postat av: Bettan

Åh, vad avis jag blir! Vill också börja rida igen men måste nog bli av med x antal kilon, det finns nog ingen häst som orkar bära mig just nu, haha!

2008-04-29 @ 09:44:24
Postat av: Sussi

Tack för pratstunden :)
*kramarom*

2008-04-29 @ 20:36:44
Postat av: Ulla o Sune

Man ska vara ung som du för att orka och hinna med allt. Du är bra på att ta allting som det kommer - ingen panik ändå vet du vad som skall göras. Men man är beroende av omgivningen och människorna omkring ingen klara allt ensam - men du klarar mycket. Jag blir svettig bara jag läser allt du hinner med - kan det ha med åldern att göra eller har jag glömt hur det var?
Sitter vid köksbordet en härlig pingstafton solen skiner vi har bastat och skall gå på dans ikväll.
Kramar

2008-05-10 @ 18:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback