Luft

Jag kan äntligen andas igen *jippieeee*. Kortisonet har börjat verka!!!!
Helt plötsligt känner man dofter o smaker igen, tänk vad härligt det kan vara :)

Idag var det skolfotografering.
Morgonen började med att minstingen inte ville ha kläderna jag valt utan hämtade själv vad som skulle bäras!
Alla blev kammade o tjusiga, pojken såklart i skjorta o slips, ska man vara fin så ska man!!
Blev några timmars väntande på dagis sen, tur att det fanns gott om trevligt sällskap där.

Minstingarna åkte med pappa o farfar till stan.
Jag hann vila några timmar innan stortjejen skulle hem från skolan.
Plockade upp Mysan från skolan o for för att hämta den halva grisen vi beställt.
Nu ligger drygt 40 kg fläskkött i frysen, ska vi väl klara oss ett tag eller vad tror ni?

här kommer ett litet tips för er som gillar honom:
magnus uggla

Ska snart stupa i soffan

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Eira

Ha en lugn och skön helg Linda!!!

2007-11-10 @ 08:06:45
Postat av: Kajsa

Robin var så snyggggggg!!!!!!Flickorna åxå givetvis!

2007-11-10 @ 09:17:32
Postat av: Katja

Då blir det kotletter till middag!!!

2007-11-10 @ 09:28:08
Postat av: elli

JAg kollar nästan varje dag in till magnus Ugglas blogg. Jag har nyaste skivan, har du???

2007-11-10 @ 13:37:51
Postat av: Nina

hoppas det håller i sig, verkan av kortisonet. Ha det bra

2007-11-10 @ 18:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback