Fars dag

Idag ska vi fira alla pappor, får inte glömma nån :S
Igår var det fullt hus hela dan.
Först hade vi grannen här med två av sina barn, massa bus o lek var det :)
Sen kom Sissela o lekte med Mysan, dit gick några timmar.
På kvällen kom storebror med fru o ett barn, Linus var med farfar i Luleå.
Med sig hade de pizza *mums*.
Jag samlade lite energi o kokade saft, tur att man har en maja så det sköter sig självt :)

Tror ni man måste ut o skotta idag???
Nu börjar det vara dags att parkera bilen i garaget så man slipper snöig o isig bil!!

ha en härligt fars dag, kom ihåg att ge alla pappor en liten puss

tjing♥

Kommentarer
Postat av: Bettan

Min pappa har fått en puss genom telefonen för jag jobbar idag :(
Skotta är nog dax att börja med, iaf om det fortsättar snöa i den här takten!

2007-11-11 @ 13:47:28
Postat av: joannah

jag sitter och väntar på att min pappa ska dyka upp här och äta lite tårta!

2007-11-11 @ 15:25:55
Postat av: Katja i Borås

Hej! ja tack d samma! Har ju inte ens frågat när du ska ha dina twins???

2007-11-11 @ 18:24:47
Postat av: Nina

Hoppas NI mår bra !!

2007-11-12 @ 12:20:04
Postat av: Kajsa

Hoppas allt är väl i Kalix! Kör försiktigt!

2007-11-13 @ 08:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback