Vårdcentraldag

Var in med Siri idag, har haft feber till o från i 3 veckor nu!
Cpr lite förhöjd=25, strepto negativt. Halsmandlarna svullna men utan beläggning.
Urinet visade leukocyter o ketoner!
Ingen körtelfeber iaf!
Imorron ska vi tillbaks, då med morgonurin som ska odlas, nytt crp ska även göras!
Sen är då frågan om hon ska behandlas via stan lr Sus*hmm*
Vi träffade Marja Holm idag o hon rådfrågade Sus om hur vi ska göra så allt hänger på morgondagens provsvar!!
Känner mig såååå slut nu!!

Jo, ni har gissat rätt!!
Det är en "hoppsan" på g här!!
Mysans kommentar när vi berättade slog som allt, "varför då" frågade hon :)
Visst var den skön*ler*

Nu ska jag krascha i säng, ska vara 8,00 i stan imorron!

Tjing♥


Kommentarer
Postat av: anna

grattis till "hoppsan"

2007-07-25 @ 22:37:04
Postat av: kajsa

Bättre med "varför" än med "hurdå"...
Stort super grattis! Tänk att vi åxå får en Hoppsan till byn!!! Stackars lilla Siri! Hoppas hon får medecin som hjälper och blir pigg som en pommac igen!
Si jo tomorro!!!

2007-07-25 @ 22:46:00
Postat av: Emma

Åh stackarn hoppas hon frisknar till snabbt ,när är hoppsan beräknad att komma?

2007-07-25 @ 22:48:48
Postat av: päivi

Grattis! när är det beräknat förlossningen?

2007-07-26 @ 01:05:53
Postat av: drf

Halloj! Jag tänkte bara säga att jag nästan aldrig läser bloggar, jag bara skriver dem (mina egna då alltså) och det är därför som du aldrig ser några kommentarer från mig här. Dock så ville jag berätta att jag uppskattar att du då och då slinker in och läser något alster och ibland kommenterar, det vill jag tacka för! Kände att jag måste berätta detta för det känns lite kymigt ibland att inte returnera något svar på kommentarerna. Kanske skulle börja svara i min egen blogg? Ha det gott resten av sommaren iaf! (Skönt att det inte var körtelfeber, HU vad det kan vara hemskt *rysa*)

Postat av: Nina

Trist att höra att Siri inte är riktigt kry,hoppas hon får rätt behandling och blir frisk snabbt som ögat. och GRATTIS !!!!!!!!!!!!!!!!! till hoppsan = KUL

2007-07-26 @ 07:21:00
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: elli

Men så skojsigt med en "Hoppsan"!!!!Grattis!!!!
Säjer som Kajsa!! Det behövs en Hoppsan i alla byar!!! Kramisar

2007-07-26 @ 08:57:22
Postat av: Katja

Hoppas hon blir frisk fort!! Niko fick också feber igår kväll 38 grader, han har hafft huvudvärk i flera dagar. Jag försöker hålla tyst om hoppsan här på jobbet ;), tänkte att du får berätta själv, fast jag har sån lust att säga.:)

2007-07-26 @ 10:24:37
Postat av: Anna-Lena

Grattis, vad roligt!

2007-07-26 @ 10:51:37
Postat av: Annika

Åhhhh vad roligt!! GRATTIS!!!
Jag tycker Marja H är bra som läkare. När Wille var liten var han ofta väldigt sjuk och hon rådfrågade alltis Sunderbyn.

2007-07-26 @ 11:26:23
Postat av: Lotta

Stackarn som är sjuk.. men sååå roligt med en liten.. :-D

2007-07-26 @ 14:07:25
Postat av: Anisa

Grattis till babyn!!!

2007-07-26 @ 16:45:41
URL: http://anisa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback