Inga bilder

Skulle ju visa lite bilder från bröllopet men som vanligt så gömmer dem sig nånstans i datorn o jag hittar inte dem, så bilderna kommer när jag letat fram dem igen!
Konstigt det här med tekniken, ibland finns bilderna bara där o ibland hittar jag dem inte nånstans*kliar mig i huvudet*!

Nå jag gör väl denna lista som jag hittat hos er istället*ler*

Senaste impulsköp: Ett par svart stövlar*såå fina*
Bästa fikat: Finns så mycket men jag gillar verkligen fruktsallad, lite tråkigt jag vet*ler*
Färg du hatar: ingen, men jag älskarröd!!!!
Nån som gör dej förbannad: Hmm, min man vet ju vilka ställen han ska trycka på men inte nån så där bara
Så får du motion: Kutar efter mina barn o så ska jag börja träna på måndag
Om du var en blomma: Tulpan
Det dyraste du äger: Mina barn
Tidigaste barndomsminnet: När jag var med farmor o farfar på Näsbyn
Första frågan du ställer till en bekantskap: var kommer du ifrån
Samlar på: Afrikanska masker o elefanter
Underskattad grönsak: Rädisa
Prylar du inte kan vara utan:Mobil, bilen o datorn
Ditt livs aha-upplevelse: När mina barn föddes
Lyx är: Att alla som man älskar mår bra
Tidningar du prenumenrerar på: ingen
Du gör med 100 upphittade kronor: Vet inte!
Nån du saknar: Saknar min farfar jättemycket! Sen finns det ju levande personer som man träffar alldelens för sällan som jag oxå saknar
När grät du senast: På bröllop i lördags
Du tycker det är tantvarning: *funderar så det knakar* kommer inte på nått så här
När du är gammal: Så hoppas jag att jag är frisk o lever gott!


Kommentarer
Postat av: Anki

Du kanske är lika tekniskt geni som jag är...enligt mina barn.

Postat av: Maria

Tänk när man hade varken mobil och/eller dator och överlevde ändå...

2006-09-13 @ 21:12:58
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: anna

jag är ständigt i konflikt me datorn!!

2006-09-13 @ 21:17:46
Postat av: Sussi

Vad gjorde du på näsbyn??? Där har jag ju bott!!

2006-09-13 @ 21:38:26
Postat av: kajsa

I Näsbyn har åxå Joannah bott...ja vad gjorde du där?

2006-09-13 @ 22:12:31
Postat av: Malin

Å vad skojj att vara på bröllop!

2006-09-14 @ 10:53:52
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Annika

Nåmen då väntar vi lite till... :-)

2006-09-14 @ 12:15:23
Postat av: aegnes

jag har åxå bott....granne med näsbyn i tjugo år nästan

2006-09-14 @ 17:15:19
Postat av: Linda

min farmor o farfar bodde i Kalix, farmor är från Näsbyn, från husen som står på andra sidan E4!

2006-09-15 @ 07:29:12
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Maria

Ha en trevlig helg!

2006-09-15 @ 19:18:47
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Anki

Var är bilderna????

2006-09-15 @ 20:31:45
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback