Bakning

Idag har det varit bakning för nästan hela slanten. Har gjort två olika matbröd, ett morotsbröd och ett spenatbröd*mumsiga*.
My o Robin har varit till Emelie o lekt en stund efter dagis.
soffabrud
Siri har tittat på Disney med sin gocka, som hon säger!

Ser ni nu att jag äntligen har börjat få in bilder i min blogg? Jag sätter in dem på Kims sida o sen är det inga problem att hitta igen dem! Hur konstigt som helst!!

Nu på kvällen, precis efter middagen kom mamma o Kjell på en snabb visit*kul*. Måste bara berätta nått kul! Kjell( min styvpappa) brukar vara ganska mycket ute i verkstaden hemma hos mamma. Idag när vi kom hem från dagis så höll Siri på att berätta var alla var, hon sa pappa och jag frågade var han var så sa hon hemma, sen sa hon mommo o jag frågade var mommo var så sa hon hemma. Sen sa hon Kjell, då frågade jag var Kjell var och hon svarade ute !!*asg* Det var en sån fullträff!

kalas2
Här är en bild från Robins dagiskalas!
skogspromenad
Här var vi på en liten skogspromenad hos mommo på ön!

Nu kommer jag att börja visa lite mer bilder när det äntligen går att få in dem på bloggen!

Sussi: sovmorgonen lyser med sin frånvaro, får nog testa din metod*ler*!

Ha en bra kväll alla

Kommentarer
Postat av: Sofia

På översta bilden så ser man hur stor lilla Siri-bus har blivit...

2006-10-10 @ 20:31:49
Postat av: Nina

Vad kul med bilder!!!

Postat av: Saara-Maria

Såååå söt lilla siri är! :-) Men hon ser ut o ha blivit större än vad jag såg henne sist. Tjoppidoppidooo! :-) *hihi*

2006-10-10 @ 21:01:05
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: Sussi

Jo gör så - säg till om jag ska komma och visa!! ;)

2006-10-10 @ 21:14:05
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: anna

*skrattar* -åt dig å Sussi1
kul me bilder!!

2006-10-10 @ 21:23:05
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Fina bilder!

2006-10-10 @ 22:00:29
Postat av: Lotta

åhh avd hon också är söt.. det blir nog så att jag kidnappar alla tre, inte bara min lilla robin.. ;)

2006-10-11 @ 09:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback