Äntligen fredag

Så var denna skolvecka slut! Jisses att veckorna bara rusar förbi, jag har ingen aning om var dem tar vägen.
Igår när jag hämtade mina barn från dagis så satt Wille.H o spelade trummor, jisses att han är duktig.
Jag träffade även Häxan med sin nya stass ute*jättefin*, fick lite inspiration så jag måste nog åka förbi affären o se vad de rear ut för nått!
Igår var vi till Ötå för lite mathandling o en hamburgare slank oxå ner.
När vi kom hem så var gubben över till Lasse o hämtade ett lamm. Håkan kom o hjälpte mig se skillnad på alla styckdelar*tack svärfar*. Nu har jag ca 19 kg lammkött i frysen.
Ikväll blir det lammstek o potatisgratäng till middag*mums*.

Imorron bär det av till ön för min lillebror har kalas
, han fyller egentligen år först på söndag men vill väl få det överstökat*ler*.

Skickar en stoooor grattiskram till min svägerska Marika som fått jobb på Hemtex

Nu dags att göra sig klar till skolan

ha en bra fredag alla♥



Kommentarer
Postat av: Marlene

Lät gott med lamm. Är det från lasse i sangis?

Hoppas ni får en trevlig helg, här blir det lugnt :)

2006-10-20 @ 11:51:46
Postat av: Annika

Visst är han en hejare på trummor!?!? (sänner mäj sååå stolt) :-D

Postat av: eira

Din svägerska såg så glad ut imorse när hon viftade på trappan när jag var på väg till skolan m Milla. Det var bara o gratta!! Hon kommer passa superbra på Hemtex - hon har sinne för tyger o färger och sånt!!

2006-10-20 @ 13:05:54
Postat av: elli

Njut av helgen nu. Fy fan för lamm kött, det är nåt jag aldrig kommer att stoppa i min mun!!!!!

2006-10-20 @ 14:09:03
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Anna-Lena

Trevlig helg!

2006-10-20 @ 14:46:06
Postat av: S

Kalaset äger rum i morgon så att jag också ska få vara med och fira...

2006-10-20 @ 16:41:37
Postat av: Lotta

va tyckte du om filmen då? :P

2006-10-20 @ 18:29:52
Postat av: Saara-Maria

Hört en massa om lammkött..men kommer att få smaka på skolan sedan *ler* Hoppas att de är gott! Trevlig helg mot eran sida.

2006-10-20 @ 19:44:13
URL: http://saaramaria.webblogg.se
Postat av: anna

åh, va kul att Marika fått jobb !!! måste genast smsa henne :)
trevlig helg

2006-10-20 @ 19:59:14
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Sussi

Ååh - grattis från mig till Marika!

2006-10-20 @ 21:03:59
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: häxan1

Det är så förBANNAD ROLIGT, när Ni UNGA får ARBETE.....
Och JAG, som VÄNTAR, att få SLUTA ARBETA.....
Att NÅGON kan TA mitt ARBETE?
Så GRATULERA HENNE från MÄI åxå!
Sen LAMM, GILLAR ICKE.......
Ha en bra dag!

2006-10-21 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback