Testing testing

Hej alla glada!
Idag testkör jag min blogg:)

Fick en liten uppmaning av en annan mamma att jag skulle skaffa blogg här så man gör väl som man blir tillsagd:)

Idag händer inte så mycket. Det är ungarnas sista dag på dagis, gett lite presenter till fröknarna (ett hjärta o ett värmeljus som ser ut som en bakelse).

Gubben åker in till stan o fotar sig till körkortet, jag går kanske över till grannen en sväng för lite surrande o busande för ungarna.

Var en sväng till Bfors igår, fick lite mat o glass. Glassbilen kom i samma veva som vi var där, ungarna rusade till bilen o ville köpa glass. Lennart köpte det ungarna valde, så det finns lite glass där när vi kommer :)

Nu snart dags att hämta min små gryn från dagis
Ha en skön latdag!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad bra att du "LÖD" min uppmaning ;)! Alltid trevligare med ett "bollplank"!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback