Lek dag

Har jobbat idag, som ni kanske märkte på vädret*ler*.

My o Robin har varit till Emelie en stund på dagen, hämtade hem dem lagomt till middag.
Nyss så kom Jaana o lämnade Emelie hit, dem ville så gärna fortsätta att leka lite till!

Passa på att njuta av sommarvärmen jag jobbar i morron oxå sen är jag ledig hela helgen, så då försvinner nog solen som vanligt :)

Jag har sån idétorka idag, inget kuligt att skriva om, ska nog kolla på sidan jag fick tipsat om *tack Nina o Sussi* så jag kan sätta in lite bilder när fantasin tryter!

I morron jobbar jag kväll så kanske man skulle rensa lite ogräs på fm?! Eller så drar man bara fram solstolen o njuter*ler*

par Visst var denna söt, påminner om ett bokmärke*ler*

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej....hej då :D!

Postat av: eira

Jag jobbar också imorgon, så skit samma hur vädret är....*flin*

2006-07-06 @ 21:59:21
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja....det behöver inte var fint väder...kan gärna ösa ner *hi,hi*. Sitter här instängd på kontoret och skall ta itu med dagens jobb och om tjugo minuter sätter telefonen igång att ringa....

2006-07-07 @ 07:39:16
Postat av: Kajsa

Regn är välkommet så det gör inget om du stannar hemma i dag...

2006-07-07 @ 08:21:25
Postat av: Malin

Tänkte precis säga samma sak som moster - stanna hemma vi behöver regn!

2006-07-07 @ 09:09:44
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Annika

Nä nä....jag börjar ju snart min semester!! Jag har ju tänkt bosätta mig på sandbankarna!

2006-07-07 @ 12:20:47
URL: http://annkicka.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback