Rolig dag

Idag på skolan har vi fått öva på att göra saker tillsammans utan att prata!! Resulterade i mycket skratt.
 Denna gjordes under en övning när man var två personer skulle hålla samma penna o rita utan att prata! Vi fick order av Mona vad vi skulle rita!
Denna vackra bild gjorde Lotta o jag tillsammans. Superkul var det, mycket skratt!

Efter skola har jag inhandlat lite julklappar med min mor! Hittade till mina barn. Mamma tog dem till ön eftersom vi spenderar julen där.

På kvällen har jag o barnen varit till Seija o Jeppe. Fick mig en dos av Seija, har inte träffat henne på sååå länge så det var behövligt!
Kommer snart igen vännen*kramas*

Har ni titta in hos Sussibussi, vilken fin blogg hon fixat sig!

Så här tossig ser min dotter ut när hon leker hemma!Pistol Siri
Hon har snutten på huvudet o en leksakspistol som hon gick omkring o sköt oss med!

Nu bloggläsning
ha en bra kväll vänner♥

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Roligt foto:)

2006-12-07 @ 22:15:19
Postat av: Sussi

Herregud vilken cool Siri, hahaha!!
Vi ses :)

Postat av: Anki

Vilken "pangbrud". Kul o träffa dig! Även om det bara blev så där snabbt :)

2006-12-08 @ 08:44:54
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Lotta

Vi gjorde ett riktigt konstverk alltså.. ;-) Riktigt stolt.. :-) haha

2006-12-08 @ 12:15:39
URL: http://lottis.webblogg.se
Postat av: anna

trevlig helg på dig :)!

2006-12-08 @ 15:15:41
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback