Lycklig

Idag känner jag mig så lycklig.
Vi började med sovmorgon, Mysan vaknade 07,15*sköönt*.

Har hunnit städa, elda, titta till kaninerna, pluggat o ätit lunch innan jag for till skolan!

Denna underbara syn möttes jag av på väg mot stan vid 11 tiden
soluppgång

Hade bara en lektion idag!

Stannade till på st1 för tankning på vägen hem.
Träffade Janne som delade ut dessa!

*Tack Janne*

Sen hem där jag började koka köttsoppa.
Lennart & Edith kom förbi oxå.
Sen var grannen Margit förbi med dessa som hon gjort till mina barn.
Pepparkakshjärtan
Barnen blev så glada*ler*.

Sen har jag tagit det lugnt.
Gubben har farit till jobbet
bolibompa är på, allt är lugnt!

Tack Sofia för ditt erbjudande, vi får ta o jämföra våra scheman och se vi när vi ska boka in det :) Jag berättade åt Robin o han jublade!

Nu ska jag mysa i soffan med lite godis
ha en bra kväll♥


Kommentarer
Postat av: häxan

ser, att Du har mysigt, go fortsättning med kvällen...

2006-12-15 @ 19:25:46
Postat av: mammamia

Vad fint det såg ut,solen menar jag..
Den ser man inte så ofta:-)

Postat av: Sussi

Ååh vilket härligt inlägg - vilken go granne ni har :)
Såg åxå himlen imorse när vi åkte till Kalic, svor över att jag hade kameran hemma... Bloggsjukdom??

2006-12-15 @ 21:43:29
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: Linda

Måste vara det*ler*

2006-12-15 @ 21:47:00
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: S

Hinner inte ses idag. Jobbar från 09:30 till 23. Och jag är så trött, för vi har återigen lyckats få idioter till grannar.... Så, vi syns till jul? :)

2006-12-16 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback