Tack

för alla tips!
Ska försöka bita i hop ett tag till o kolla lite på nannyn*ler*!

Annars händer det inte så mycket här, försöker jaga rätt på vissa så man får sina pengar snart.
Har roat mig idag med att kuta runt hela skolan, först var det vaktisen som skulle besökas, skåpet funkade inte, kunde inte låsa upp det!
Sen var det högst upp i huset för att leta reda på K. När jag väl hittat honom så bar det ner nästan lika fort för att prata med J i stället*suck*!
Nu har datalektionen fixat sig iallafall!
Sen till Staren för att testa nästa nyckel jag fick av vaktisen, funkade inte heller*stöön*, tillbaks över igen. Letade vaktis 20 min, sen dumpade jag nyckel sa att jag hämtar den i morron om han fått nån ordning på det hela!
Motion har jag i allafall fått idag*ler*!

Nu snart dags att hämta barn o sen spendera kvällen med fortsatta studier!

Ha en skön dag

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Tänk att du får både motion och kunskap...

2006-08-30 @ 13:25:25
Postat av: eira

Vilket rännande för en nyckel - hoppas dom nu nångång hittar rätt nyckel till dig!

Postat av: Lotta

Så låset ville ändå inte funka. :S vad blev det för data-kurs?

2006-08-30 @ 17:13:32
Postat av: Anki

Visst är det kul o gå skola igen???

2006-08-30 @ 17:41:07
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: anna

ha de!

2006-08-30 @ 17:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback