Får frispel snart!!

Jag blir galen snart!!
My härjar o tokar sig i bilen, lyssnar inte vad man säger, trissar upp Siri som sitter närmast henne!
Det börjar bli helt olidligt att åka nånstans, hemma visar hon lite av samma tendenser att inte lyssna.
En dag när jag hämtade henne från dagis så var hon på samma vis, spelade allan o lyssnade inte vad fröknarna sa till henne.
Jag har testat att ge henne time out, utegångsförbud o allt annat jag kan komma på.
Så nu vänder jag mig till er o hör om nån har nått bra förslag!!

Idag kom regnet i allafall*skönt*.
Skolan var som vanligt, mycket att läsa o mycket att komma i håg att läsa!
Var i dag o skaffade mig ett skåp så man inte måste konka fram otillbaka med alla böcker*tips till L*.

Imorron måste jag masa mig till datasalen o höra vad dem har att erbjuda mig för nått roligt.
Måste även gå till J.W för att höra vad han gjort med mina papper som han skulle skicka in till CSN, kommer ju aldrig några pengar! Står även på min sida att dem väntar på kompleterande uppgifter!! Så nått har gått fel nån stans*suck*

Nu ska jag kolla vad ni andra gör o sen plugga lite

ha det skönt i kväll

Kommentarer
Postat av: anna

ååååh trots, känner igen det... vet inte heller hur man gör för att bli av me det

2006-08-29 @ 17:28:07
Postat av: Linski

Provat ignoera henne? Men det är väl bara att dra in allt som är kul för henne så länge hon är vän med allan....

Postat av: eira

Oj...jag vet inte. Har själv en 6-åring som har humörsvägningar som inte är av denna värld...så dela med dig av alla bra tips! Jag behöver dom!

2006-08-29 @ 19:06:12
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: häxan1

Enda råd, som jag kan ge, DET GÅR ÖVER, sen minns ni inte ENS, om 6-års kris, det KOMMER ALLA ANDRA TRÅTSÅLDER-svänningar,det har jag redan glömt,tur :-)

2006-08-29 @ 20:03:59
Postat av: Anki

Kolla supernanny:)
Jag kör med det åt Anna som är 15 år.
Jag säger som supernanny: Don't do that....
Fast hon skrattar bara åt mig.

2006-08-29 @ 20:29:59
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Sussi

Supernannyn är faktiskt bra många gånger... Tror man kommer längst m att vara konsekvent...

2006-08-29 @ 21:37:01
Postat av: Seija

Mmm...e ju så man ibland verkligen måste bita sig i tungan för att inte säga nåt dumt,när dom e som värst..har jag hört...fast vad vet jag...mina telningar gör a-l-l-t-i-d som jag säger åt dom...*flin*

2006-08-29 @ 22:24:01
URL: http://seija.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Det är åldern...du får lura henne så hon tror att hon får rätt fast det blir tvärtom...

2006-08-30 @ 08:31:01
Postat av: Nina

Oj svårt....

2006-08-30 @ 12:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback