Resele

Ligger utanför Sollefteå!!!

Idag är jag ledig, har inga jobb inbokade på hela veckan!
Får se om det fortsätter så!
Ganska skönt för jag känner att jag ligger efter med hemjobbet!
Energin har börjat återvända så jag har äntligen börjat ta tag i allt!

Robin kom hem från skolan med ett blåttmärke under ögat!
My hade råkat smälla honom med en klubba där!
Siri ramlade i tvrummet o slog huvudet i bordet, resultat= bula+blått+jack i pannan!
Har varit lite olycksdrabbat här i huset*suck*

Nu ropar tvättmaskinen på mig!

Tjing♥

Kommentarer
Postat av: Katja

Alla är alltså blå tonade!

2007-09-11 @ 10:20:44
Postat av: anna

ha det gott!

2007-09-11 @ 11:06:35
Postat av: Annika

Ajaj...stackarna!!

2007-09-12 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback