Dags för uppdatering

Helgen spenderades på ön.
Mamma o styvpappa hade skickats iväg på kärlekssemester i Luleå. Medans de var borta passade vi (syskon, svägerskor o min familj) på att tapetsera om i deras sovrum!
De var såklart helt ovetande om vad som skedde i huset :)
Så här blev resultatet
   
Glömde att ta före bilder! Men det har varit vita tapeter med senapsgula rankor på!
Sen toppade vi det hela med choklad på kuddarna, blev som på ett hotell!
Överkast och sängkläder är nya oxå + lampskärmarna+ spottar i taket.
Husägarna blev så överraskade o lite smått chockade :)
Styvpappa var in tre gånger i rummet för att se att det verkligen var sant!!
Alltid kul att kunna överraska!
En stor elog går till våra tapetserarkillar (storebror Peter, lillebror Jonas o min äkta hälft Kim)  som gjorde ett fantastiskt jobb! Dem började tapetsera + underarbete vid 12 tiden o var färdiga 21,00 samma dag! Resten av huset städades av oss kvinnor!



Igår fyllde vår älskade Robin 5 hela år!! Som han hade längtat!
Vi gick alla upp o sjöng för honom och gav presenterna.
 nyvaken, suddig Robin!
  presentöppning i sängen
 denna present var från systrarna!
Han hade Vilhelm här igår, resten av kompisarna kommer på söndag!

Jag hade ultraljud igår!
Bebisarna var så livliga i magen så man kunde inte än se om det är en- lr tvåäggstvillingar. 
Den 22 oktober ska jag till spec mvc i Sunderbyn för nästa ultra, får se om de ser nått bättre då.
Jag vill ju oxå få veta kön på bebbarna! Tur att man får göra många ultraljud så man hinner se det :)
Fyndade nya bilstolar till bebisarna idag på Barnens hus! Det var rea så jag sparade över 1000:-, ganska nöjd är jag!!
Nu ska bara vagnen inhandlas så är det klart iaf!

Blev väckt 06,55 av vikpoolen! Hon hade tydligen satt in jobb till mig igår men jag hade inte sett det! Så det blev utryckning, upp med ungarna o fort till dagis o sen vidare till jobbet*phuu*. Nåväl resten av dagen gick ju ganska bra :)

Ha en härlig dag
tjing♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken överraskning....vad härligt!!

2007-09-26 @ 15:30:33
Postat av: Veronica

Herregud de var då en himla bra överraskning:-) Hoppas man får vara med om en liknande..*fniss*!

2007-09-26 @ 18:17:31
Postat av: MorsanBaloo

Wow, det var en överraskning som heter duga! Roligt!
Grattis i efterskott till lilla storkillen också.

2007-09-26 @ 19:41:07
Postat av: Anki

Vilken trevlig överraskning=)
Grattis i efterskott till killen.

Postat av: Kajsa

Stort grattis till Robin om än i efterskott! Vilken fin överraskning ni gjort! Ser ut som ett hotellru, med choklad på kuddarna...Verkligen fint!

2007-09-27 @ 07:14:26
Postat av: päivi

Vad fint det blev i sovrummet!!
Roligt att du sprade pengar när du handlade bilstolar!man ska kolla lite runt det lönar sig,
det blir åndå ganska mycket utgifter när man måste handla allt till två. Passa på att vila nu också! man behöver mycket krafter att orka bära två och sen speciellt efteråt!!! ha en bra dag

2007-09-27 @ 10:49:06
Postat av: Bettan

Jättefin överraskning! Mysigt med födelsedagar, grattis till lill-killen!

2007-09-27 @ 10:51:08
Postat av: Majsan

Jag visste inte vem jag hälsade på idag men när jag läser bloggen så ser jag att det var du!
Visst är det roligt att se föräldrarnas miner när man överraskat dom med sådant som de själva inte kanske vill eller ids göra?
Kramisar!

2007-09-27 @ 17:45:50
Postat av: Nina

Vilken kupp ni gjorde !!

2007-09-28 @ 07:53:50
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Lotta

Vad fint ni gjorde det.. :-) Åhh vad robin är söt när han öppnar presenterna, ge honom en stor grattis-i-efterskott-present från mig! åhh vad spännande med ultraljud, måste vara en udnerbar känsla att se bebisarna i magen.. :)

2007-09-28 @ 14:33:18
Postat av: drf

Grattis i efterskott till Robin! För övrigt extremt mysigt sovrum ni fixade till, som hämtat ur en annons! :) Önskar fortsatt lycka med nya tillskotten i familjen och tackar för din tidigare närvaro i min blogg! (Jag hamnade här nu när jag satt och nostalgisurfade bland gamla blogginlägg och kommentarer) :D

2007-09-29 @ 04:28:29
URL: http://teflonminne.blogg.se
Postat av: ELLI

Ja nu väntar jag och Kajsa på ultraljudet. Och Jag VET att det är enäggisar.

2007-09-29 @ 21:42:37
Postat av: sussi

Grattis i efterskott Robin!
OCH - tack för igår - hoppas alla blev nöjda över sina fynd ;)

2007-09-30 @ 11:52:21
Postat av: malin

Tack för igår :) Det första Hampus sa när vi satte oss i bilen var: när ska vi dit igen? :) Fö så har vi full sjukstuga, É har 39.5 och O bara hostar och snorar så större delen av natten så har både mamma, pappa och småttingar varit vakna! Lycka till idag! Och kika in någon dag - jag har som sagt massor av nya te-sorter ;)

2007-10-01 @ 08:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback