Snigelläkning

Tisdagen gick ganska bra, trots mycket tjafs!
När sköterskan på röntgen såg att jag var gravid så tyckte hon att jag skulle vänta med att röntga mig*suck*. Jag, envis som fan, sa att det tänker jag inte alls göra!!!
Hon gick för att prata med den som skulle göra det. Efter ENDAST *ironi* 30 minuters väntan kom jag in! Nemas problemas att röntgas under graviditet tyckte hon *jippie*.
Sen blev det att rusa till ortopeden, eftersom det tog så lång tid på röngen så hade jag bara 3 minuter på mig ner till ortopeden.
Läkaren sa att det ser ut att ha tagit ihop bra, trots den fula frakturen. Det som gör att jag har ont är att det inte läkt färdigt än*dubbel suck*.
Eftersom det hållit på att läka i 6månader nu o inte än är färdigt menar de att det kan ta ganska lååååång tid!! De pratade om 1 till flera år innan det är färdigläkt!!!!!
Man är ju som värsta pensionären!

Helgen ska spenderas på jobbet.

Nu ska jag vila lite

tjing♥


Kommentarer
Postat av: malin

Nej! Att det ska vara så svårläkt? Tja, håller du på att bli gammal måntro? ;) Skönt att se att du uppdaterat dej iallafall, jag började nästan bli orolig!

Postat av: Emma

Hur orkar du jobba med värken och foglossningen till på köpet ? stackare .Här verkar det mer som att han ätit ngt olämpligt men man kan ju aldrig veta .

2007-10-04 @ 20:22:04
Postat av: Kajsa

Usch vad jobbigt. Håller med Emma till fullo!!!!

2007-10-04 @ 20:51:40
Postat av: Katja

Jobbar oxå till helgen,vi ses då!(om det är hos oss du ska jobba)

2007-10-05 @ 07:52:15
Postat av: Bettan

Hoppas det läker snabbare än de tror.
Trevlig helg!

2007-10-05 @ 12:09:40
Postat av: sussi

Hur mår bebbarna? Känner du ngt ännu??

2007-10-05 @ 21:25:17
Postat av: Bettan

Jaaa, pasta m fläskfilé och grönpepparsås eller? Mumsigt värre!

2007-10-05 @ 21:44:54
Postat av: elli

Voine voine!!!
Tur att du är en person med humor och glädje. Du är ju nästan alltid glad, och det kan ju behövas!!!

2007-10-06 @ 09:11:59
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Veronica

Lät int bra.. hoppas de läker snart! Undrar de samma som Sussi... känner du bebbarnas sparkar:-)??

2007-10-06 @ 20:47:45
Postat av: Seija

hejje vännen...*tröstar liten, nu när hon har så ont*,,men vet du vad jag hittade..kikade lite i ett gammalt inlägg i min blogg från Kim..*fnissa fnissa*..vad gällde att skaffa bebisar...
"Postat av: kim nej nej nej.inte linda o jag.jag har stängt butiken den har gått i konkurs.har sattit hänglås på kalsongerna.*asg* o dragit åt med en påsklämma.hehe.*ajajaj* ha en skön helg i alla fall.
2006-sep-23 @ 18:59:18"..
-så gick det med det..*fnissa fnissa*
*kramas med vännen*
Pssst,tack för senast!

2007-10-07 @ 00:11:14
URL: http://seija.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback