Sitter

på jobbet!
Ska snart börja göra nån nytta, väntar bara på att Ulla ska hämta mig.
Jo nog känns bebbarna av, massor!!!
Det är sparkar, slag o rullningar nästan hela dagen.
Det är ganska spännande att vänta tvillingar, man kan känna en bebis uppe i magen samtidigt som en annan är längre ner o härjar :)
Som det verkar nu blir det riktiga busfrön av dem, precis som mina andra tre :)

Var en sväng förbi godishuset igår, var så mycket folk att vi inte ens ides gå in dit!!
Tror jag väntar några dar lr veckor innan jag knallar in.
Jag gillar inte godis så mycket att jag ids köa flera timmar för det!

Nu ska jag börja jobba

tjing♥

Kommentarer
Postat av: aegnes

den som ändå kunde säga desamma om godis, ja att inte gilla d så mycket. inte för att jag iddes köa heller, var dock in en sväng å kollade läget.
spännade med bebbarna, skulle vilja känna

2007-10-07 @ 09:35:39
Postat av: malin

Jag var där. Och köade. 30 minuter runt i butiken (fast "butik" känns lite futtigt i dessa sammanhang!) och EN TIMMA I KÖ TILL KASSAN! Men ungarna var väldigt nöjda med sitt godis :)

Postat av: anna

måste verkligen vara en häftig känsla me två bebbar i magen

2007-10-07 @ 10:35:00
Postat av: Veronica

Vad härligt och mysigt med fullrulle i magen:-)
Jag saknar de... nu mera är de fullrulle på golvet.. *fniss*!
Sköt om er:-)
Kram!

2007-10-07 @ 11:20:09
Postat av: Kajsa

Du har då ett verkligt sprattel i magen du!

2007-10-07 @ 16:44:40
Postat av: Nina

Vad häftigt med bebbarna som tumlar runt så där !!!
Måste känns härligt med två stycken.
Jag såg sedan att det var ju Karungi-hemtjänst och sa åt gubben och brorsan att det var antingen du eller Katja som tutade , då jag visste att ni två jobbar i helg !!
men så var det du och Ulla! där ser man !!

2007-10-07 @ 20:14:54
Postat av: elli

Twinsen håller mamma i gång!!!!

2007-10-07 @ 20:22:51
Postat av: joannah

var faktiskt in på godisaffären och kollade, mycketplats att röra sig på men kön var ap-lång så det blidde ingenting!

2007-10-07 @ 21:19:34
Postat av: Linski

Det är det färgerna är till för *asg*...det är enklast att använda ctrl +c och ctrl +v *asg*

2007-10-07 @ 23:06:26
URL: http://string.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Vad spännande med bebisarna, säkert häftigt att känna:)

2007-10-08 @ 09:22:33
Postat av: Bettan

Måste kännas häftigt att ha två som rör sig där inne!

2007-10-08 @ 09:32:03
Postat av: Päivi

Hej på dig! Jag har börjat också känna lite rörelse.. det är så häftig!! Kan inte fortfarande fatta att det är sant att vi får tvillingar igen??? Jag läste igår från text-tv att det var något par som hade fått tvillingar och sen fyra år senare fick tvillingar igen och dom föddes precis samma dag som första tvillingar!! otroligt.Ha en bra vecka1

2007-10-08 @ 10:49:42
Postat av: sussi

Sen handlar man ju inte LITE godis när man går in där! Man nöjer sig ju inte precis m tio sorter...
Näe, man borde inte gå dit alls!
*suger in magen/-arna*

2007-10-08 @ 21:12:44
Postat av: Bettan

Självklart får du komma på party!! Ska jag skriva upp dig direkt eller vill du fundera? Sussi och Kajsa kommer nog också som det verkar. Kram

2007-10-09 @ 18:46:10
Postat av: mammamia

Visst är det coolt med TVÅ bebbar som sparkar..
Jag tyckte inte att den graviditeten var jobbigare än de andra.
Ändå vägde de över 3 kilo vardera när de föddes,v 38+2..

Ha det så bra!

2007-10-12 @ 11:33:45
URL: http://mammamias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback