Wow

Vad händelselöst det är just nu i mitt liv!
Är ju på praktik på dagarna, där händer det mycket roligt men man har ju tystnadsplikt så ni får gissa vad jag gör :)
Hemma händer det inte så mycket, äter middag o läser o sover!
Ungarnas avstängning från dator mm har gått bra, inte nått tjat har det varit o öronen har funkat ganska bra oxå :)
Idag var fantasin lite bättre när det gäller middagen, det blev vitlöksmarinerad kyckling, klyftpotatis o kall sås med vitlök o sweet chili. Jag hade även blandat lite vitlöksklyftor med skal på bland potatisen så den blev lite rostad *smaskens*. Jag är just nu inne i en vitlöksfas, har sånt behov av det *är sååååå gott*.
Nu har jag bara 4dar kvar med gips (om man inte räknar idag).
Åh vad skönt det ska bli att få på sig en sko!!
Ringde till Soile för fotvård, men hon hade inget den dan jag var ledig. Ska kolla hurdant schema jag har veckan efter så jag kan boka en tid!
Gudarna ska veta att det kommer att behövas, huden jag känner asså under tårna är som läder. Skithård o har börjat spricka, man kan ju bara fantisera hur resten av foten är :S

Nu väntar jag på att farsan o Aino ska komma på besök, ringde för ett tag sen!
Mange har oxå hittat hit en sväng, var tänkt att han o Kim skulle lägga ut några nät men det började ju ösregna.

Ha en härlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: anna

:)

2007-05-09 @ 18:27:18
Postat av: joannah

vad duktig du är som lagar mat med "en fot" jag hade nog bara suttit och pekat....

2007-05-09 @ 18:41:43
Postat av: Anna-Lena

Säkert skönt att få bort gipset!
Hos oss har det haglat som bara den i e.m, det dånade i taket..

2007-05-09 @ 19:44:51
Postat av: sussi

Är du åxå gravid???
*skojs*

Postat av: mammamia

Vad skönt att få bli avgipsad:-)

Hörde skvaller från ön att J&S köpt huset..Kul det ligger så mysigt...

2007-05-09 @ 22:36:27
URL: http://mammamias.webblogg.se
Postat av: Emma

Åh det lät gott :-)

2007-05-10 @ 08:22:33
Postat av: Anki

Vad skönt att bli av med eländet :-)

2007-05-10 @ 08:32:33
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Nina

Vad kul att höra att du snart slipper gipset!!!!

2007-05-10 @ 11:24:05
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Malla

Hej, förresten fotvård... känner en som gör det, ska själv dit.. hon bor granne med min svärmor, hon tar 300:- för fotvården och 150:- för lackning av tånaglar men då blir det med lack o pärlor *skit fint* Och hon har nyligen gått fotvård i Lul o tydligen svin noggrann. Vill du ha numret så fixar jag fram det? Kram Ps. Hon bor i happis!!

2007-05-10 @ 13:52:42
Postat av: Kajsa

Spännande att se hur ditt ben ser ut...

2007-05-10 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback