Trött

Blev så herrans trött efter lunchen, undra om nån satte sömnmedel i min mat *hmm*;)
Tror inte heller att detta regnande underlättar!
Inget spännande har hänt heller!
Mysan har fått sin 6 års spruta, med sig hade hon Kim. Gick bra, hon sa att det gjorde bara lite ont!
Sen har dem tydligen varit på shoppingtur.
Hon hade ett set med parfym, glitter för hud, läppglans, nagellack och hårglitter.
Var så lycklig när hon visade det :)

Fantasin tryter på middagsfronten, skulle behöva en köksa här hemma!

Nu ska jag locka med gubben o hämta knottarna från dagis
tjingeling♥


Kommentarer
Postat av: malin

Har inte heller någon fantasi! Blev köttfärssås och spagetti. Enkelt och gött :)

Postat av: Nina

Denna matlagning gör en lite less ibland....just att hitta på något, skall gå snabbt, enkelt och gott!! Det är ju lätt fixat;)

2007-05-08 @ 20:35:36
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: anna

:)

2007-05-08 @ 21:55:33
Postat av: Eira

Ja, middag är ett evigt bekymmer.... ibland får man verkligen anstränga sig för att komma på nåt... nåja, här blev det korvsoppa i alla fall.

2007-05-09 @ 07:59:48
Postat av: Kajsa

Mötte Kim i dörren och insåg att jag glömt att märka mej...men jag sa KKKKKKKKK!

2007-05-09 @ 08:26:08
Postat av: Annika

Ingen fatasi alls gällande middagsmat. Vi äter samma saker vecka ut o vecka in!! :(

2007-05-09 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback