Lite smått.....

....uttråkad känner jag mig idag*suck*.
På förmiddagen var vi en sväng till Sangis o kollade på en bil.
Var en snubbe som ville byta mot gubbens Volvo.
Men vilket skit det var, en gammal Mb. Smårostig, lite nerkörd, skitig som fan
och kass växellåda!! Sist vi hade en Mb med dålig växellåda hamnade slutnotan på över 10 blad!!!!
O smartollen ville byta jämt dessutom *dubbelsuck*.
Sen har jag lyssnat på mina ungar som slagits för fulla muggar idag!!
En del rackartyg har dem hunnit med oxå :S
Nu är det kompisförbud o datorförbud några dar här hemma!
Muminteatern missar dem oxå!

På kvällskvisten var vi en sväng till Kalix.
Gubben hämtade en skotermotor från Månsbyn o
jag svängde förbi
Carina för att hämta Linus kort, var sååå fint *supernöjd*

Nu ligger Siri i sin säng o inväntar John Blund,
Mysan är strax på väg upp o
Robin har jag lovat vara uppe en stund längre
för att hans öron funkade tidigare i kväll medans hans systers hade lagt av totalt!!

Tror jag ska ta mig ett litet glas vin o en bra bok
o sen krascha i soffan!
Tur att man har taxi till praktiken o inte behöver tänka på promillen :D

Ha en härlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: elli

Hoppas du njuter av vinet och boken!!!

2007-05-06 @ 20:36:01
Postat av: Ulle

Låter som en härlig avslutning på helgen!

Postat av: Anonym

Ta du lite vin - d skadar inte ;)!!
Måste komma förbi ngn kväll, fattar inte vart tiden rusar iväg :/...

kramar

2007-05-06 @ 21:21:29
Postat av: Emma

Har en här hemma som ochså tappat örat (han har ju bara ett ) lyssnar inte ett dugg och trotsar pappan i huset hela tiden ... suck skulle behöva några glas vin jag med ...

2007-05-06 @ 21:32:21
Postat av: Nina

Jag som trodde att det bara är i detta hus som baran slåss !! Mikael hotade flickorna med att de får inte vara hemma de sex veckorna han blir hemm under somaren....utan att de måste gå på fritids hela sommaren, för att han kommer inta att orka med dem ;)

2007-05-06 @ 22:20:21
URL: http://anin.blogg.se
Postat av: Anna-Lena

Carinas kort är verkligen jättefina:).
Mys med bok och vin:)

2007-05-07 @ 07:22:01
Postat av: joannah

hihi jag är glad att algot är liten ännu =)

2007-05-07 @ 11:24:47
Postat av: sussi

Den anonyme ovan var jag...
Fattar inte varför d j*a namnet försvinner hela tiden!!
GRRR!!!!

2007-05-07 @ 13:39:48
Postat av: Saara-Maria

Ska testa..:)

2007-05-07 @ 14:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback