Jag sparkade inte....

....jag tog en godis istället :)
Tungsinnet släppte till slut *phuuuu*.

Imorse packade vi ♥barnen i bilen o styrde mot Ängesbyn.
Där köpte vi en "skruttibangbang" till gubben (fast han tycker nog inte att det är en!)
Vi lunchade i Persön o sen hem igen.
När vi väl kom hem så spenderade vi resten av dan ute!
Jag har passat på att spraka lite fotboll med min ♥son. Snäll som han är så sa han "mamma du vann, vad bra du är att spela fotboll".
Gubben roar sig med att städa sin "nya" bil. Jag som har bett honom städa min bil i flera månader nu, men inte har jag fått nån respons!
Med lite tur så fortsätter han med min bil!!
Såg Täikkös som passerade förbi när vi var ute, hann t o m vinka lite:) Sväng gärna in nästa gång ni passerar!

Imorron har jag tid för fotvård*skönt*. Efter det ska jag möta lillebror o svägerskan i stan.
Blir en tur till Ikea, dem ska beställa kök, o sen handla lite mat!

Nu gråter lillsnäckan, dags att gå

tjingeling♥

Kommentarer
Postat av: elli

Jag säjer då bara det, godis hjälper mot det mesta!!!!

2007-05-17 @ 19:41:55
Postat av: anna

ååååå godis ååååååååå

2007-05-17 @ 19:51:40
Postat av: malin

*vinkar tebax* Jo, vi kikar in någon gång! Denna tur var dock till Anton på ettårskalas :)

Postat av: Lotta

Bild på bilen kanske..? :)

2007-05-18 @ 08:30:20
Postat av: Anki

Sparkar du redan boll???
Tänk på foten.

2007-05-18 @ 08:50:26
URL: http://anki.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback