En sötpropp

Träffade jag på Ikea idag.
Det var lilla Oliver som var med mamma Malin på shoppingtur. Så kul o ses o få surra en stund, synd att det blir så sällan.
Var med min praktikplats på utflykt.
Vi gjorde lite shopping o sedan lunch i restaurangen.
Passade på att fynda lite lådor med lock till kontoret o rosa glansigt presentpapper!
Kände mig inte ens trött efter att ha knallat runt hela stället på käppar!
Gubben hämtade mig idag, hann in på Ica o handla innan hemfärd.

Nu har jag middagen i ugnen, vitlöksspäckad kotlettrad och potatisgratäng med massor av vitlök *slurp*
Gubben är ute o vaxar sin bil i hopp om att nån vill köpa den.
Ungarna är ute o leker, utan att bråka!!

Ha en underbar fredag♥
vovve


Kommentarer
Postat av: Carina

Nu finns kortet i bloggen! :-) Hoppas du tycker om det.

Postat av: elli

Vad snålvattney rinner när du beskriver middan!!!!

2007-05-04 @ 22:25:47
Postat av: Carina

Det är piratkortet som är ditt glömde jag skriva :-)

2007-05-05 @ 05:22:31
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Carina

Har du någon mail så kan jag skicka min adress?

2007-05-05 @ 13:03:27
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Bettan

Vad god mat alla äter.... ;)

2007-05-05 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback