9582

Steg har jag tagit idag (hittills)! Ca 7500 av dem var på praktiken, och idag var en lugn dag!!
Just nu har jag min praktik på Vc, mottagningen och där trivs jag superbra!! Skulle kunna tänka mig att vicka där nångång.
Har nu varit där två dar o redan hunnit se en hel massa saker.
Varit med på en rektoskopi, en suturering, ett EKG o en hel massa annat.
Jag ska få lära mig att ta EKG oxå *kuligt*.
Nyttigt att vara där o få se hur det funkar.

Igår var det avslutning på dagis för Mysan o hennes årskull. Nu är det upp i skolan som gäller.
Hon är helt salig över att få vara där :)

Imorron är det ledig dag så vi ska sova läääänge*skönt*
Bara Mysan som ska iväg, dem hade utflykt så hon får fara på det o sen hämtar jag henne!

Nu ska jag uppdatera mig hos er
ha en härlig kväll♥

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken skillnad det var på "livet" i matsalen idag...jag hämtade Kasper när dom åt mellis och de blivande 6_åringarna satt så fint och åt.
Jag tror att dom längtat dit upp. Tänk vad kul att du nu får börja räkna steg!!!!!

2007-05-22 @ 19:16:51
Postat av: Bettan

Du har väl inte varit lat med alla de stegen? :)

2007-05-22 @ 20:20:51
Postat av: Ulle

Träffade en annan stolt 6-åring idag som stolt berättade att hon nu skulle få börja på skolan.

Postat av: malin

Nu blir dom stora de må liven :) Davve är så lycklig för han börjar inskolningen till Språkskolan idag!

2007-05-23 @ 07:49:47
URL: http://hoppsan.webblogg.se
Postat av: Lotta

Jag har också fått assistera vid retroskpin, och vid operationer, hämta in patienter, och här nere är det hur många ekg'n som helsts å dom får jag göra själv nu. *stolt*. sen blir det att ta blodsocker, ge insulin och ta blodprov. Har en massa roligt att göra och full rulle dagarna igenom.. ;) är du nöjd med din praktik då? och ohh ja, inte bara en massa fötter jag får kolal på, jag får ha närkontakt med dom.. :-/

2007-05-23 @ 08:45:53
Postat av: sussi

Lät trevligt d där m rektoskopi! Så länge du inte behövde göra den själv... ;)

2007-05-23 @ 11:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback