Tagen

Jag har blivit tagen av Nina, Anna-Lena, Anki och Bettan.

Regler: Varje spelare börjar med att skriva 6 egendomliga/underliga
saker i sin blogg om sig själv, samt anger reglerna för spelet.
Till slut väljer bloggaren 6 nya bloggare och gör en lista på deras namn.
Efter att det är gjort skriver hon/han en kommentar i deras bloggar
för att dom skall veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa
ens blogg för mer info.

Jaha vad ska man skriva då*hmmmm*?
Nåväl håll till godo, här kommer mina fakta!

1. Jag är jävligt envis o har ett jävla humör när jag sätter den sidan till! Man vill inte reta upp mig!

2. Har blivit målad med barkvatten i ansiktet när jag var ett år. Min storebror roade sig :)

3. Äter konstiga sammansättningar av mat när jag är sugen, tex inlagde minigurka med sweetchili sås till!

4. Har sovit på en stenstrand en gång när jag var supertrött. Vi var ute o fiskade med mamma o Kjell hela natten o jag blev så trött att jag somnade när vi gick iland på en ö (o där fanns det bara stenar).

5. Somnar nästan alltid när jag åker i en bil en lite längre sträcka(om jag inte kör förståss), somnar även i båt! Bara det finns ett motorljud så går det bra!

6. Har en superkonstig högertumme!

Jag tar Lotta, Malin, Eira, Elli, Agneta o Sofia!



Igår var det Markus kväll!
Mysan o jag hade date med Seija o Emelie.
Var ute o mumsade i oss lite mat innan det började!
Träffade en massa bloggare där, kul att ses :)

Mysan hade gjort sig festfin med rosa o glitter i håret. Kjol o glittertröja hade hon på sig.
Självklart var vi fram för att få autografer oxå, mamman fick en kram oxå*ler*.
My var så stolt när hon trippade därifrån, Markus hade kommenterat hennes tröja! Han sa att vad fin tröja du har!
Sen berättade hon det för alla som hon kände :)



Längst fram stod jag inte o nån bra kamera har jag inte heller men nån dålig bild fick jag iaf med mig hem!

Igår kom även mina grejer från misssmith *jippie*!

Röd burk: plåster o en mini mini anka, lila burk: pillerburk, hjärtaburk: kanelmint tabletter, kistan: minttabletter o miss kitty: sour cherry tabletter!
Nu har jag det jag behöver i min handväska!

Nu ska jag plugga o sen är det jobb som väntar 15,00

Ha en underbar dag♥

Kommentarer
Postat av: Anisa

Visst var Markus bra. Såg dig där ; )

Postat av: Anonym

Ja du har verkligen en unik tumme - sätt en bild på bloggen vetja! I avskräckande syfte för tummsugare...

Jasså - ni goades ;D!!
Javisst var han bra, men måste säga att d var bättre i Ötå - m hemmapubliken...!
*kramis*

2007-03-08 @ 09:51:43
Postat av: Sussi

...dä va ja...

2007-03-08 @ 09:52:00
Postat av: Sofia

Åh, du hade ju kunnat beställa pirat-plåster åt mig!

2007-03-08 @ 10:32:58
Postat av: Kajsa

My var då verkligen jättefin i går!!! Och Markus var skitbra!

2007-03-08 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback