Minns inte

vad jag redan har berättat om veckan!
Idag var det prov i sjukvård. Var helt uttömd när jag gick därifrån.
Skrev som en tok, känns som ett vg minst!
Fick tillbaka omvårdnadsproven, där hade jag lyckats få starkt vg, inte alls långt från mvg!
Denna helg har man inte nått att plugga till så jag passar på att ta två kvällspass istället :)

På söndag har vi två kalas att gå på.
Pappa fyller år o Oskar oxå. Jag ska ju jobba så vi åker till pappa redan vid 10 tiden.
Sen far gubben med barnen på Oskars kalas vid 14 tiden medans jag åker o jobbar!

Har varit förbi SussiJ, hon hade en massa kläder som hon ville bli av med.
Mysan kollade igenom högen o fann lite som föll i smaken *tack Sussi*.

Idag fick jag en ljus idé. Om jag tar ner alla kontorgrejer till gamla lekrummet o har det som kontor o gästrum. Sen flyttar jag över My o Robin till det stora rummet på vindan så får dem plats med alla leksaker där oxå.
Då blir det lilla rummet gubbens o mitt sovrum, Siri får oxå vara med där på ett hörn!
Nu ska jag bara få alla mina bärare att hjälpa till :)

Sussi: är du på väg mot Kalix nått? Korten som jag beställt är färdiga så om du har vägarna dit får du gärna hämta dem :) Hör av dig om du far dit annars ska jag åka ditåt själv !

Nu ska jag mäta soffan lite

ha det gott alla vänner♥

Kommentarer
Postat av: Nina

Mät soffan ordentligt...för det behöver du få göra mellan varven !!!

Postat av: Carina

Så bra att du är nöjd! :-) För alla tre kort blir det 120 kr, du får med en cellofanpåse var till dom (har slut vita kuvert tyvärr). Men det är nästan finare med cellofanpåsen.
Det är bara höra av dig/er så du får dina kort! Tack för att du hörde av dig och välkommen åter :-D

2007-03-22 @ 20:47:47
URL: http://www.carinas.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vilka underbara barn du har!!! Finner inga ord...
Siri pratar och leker med sin kompis I som om dom vore äldre än vad dom är...Robin är så himla snäll och så stilig i sina kläder. My är så speciell och så snäll!

2007-03-22 @ 22:36:53
Postat av: Sussi

Jag fixar d ;)!!

2007-03-22 @ 22:39:32
URL: http://sussibussi.webblogg.se
Postat av: S

Mäta soffan?! Vågar vi verkligen komma på tisdag??

2007-03-22 @ 22:40:43
Postat av: Anna-Lena

Skönt att provet gick bra!
Ha en trevlig fredag

2007-03-23 @ 08:12:43
Postat av: Maria

Ååååå vad kul att det går så bra i plugget. Det är alltid mycket roligare om man känner att man har flyt.

Önskar dig en härlig dag!

2007-03-23 @ 09:10:33
URL: http://mammy.blogg.se
Postat av: Anki

Ja det är jätteviktigt att mäta soffan "ofta" ifall den krympt=)

2007-03-23 @ 09:13:09
URL: http://anki.webblogg.se
Postat av: Ulle

Hoppas att du hinner njuta av det vackra vädret dom lovat under helgen.

2007-03-23 @ 18:29:58
URL: http://ulljo.webblogg.se
Postat av: Emma

Ha en trevlig helg .

2007-03-23 @ 19:52:13
Postat av: Bettan

Oj, kan du inte skicka hit lite ljusa idéer också?
Trevlig helg och lycka till med ommöbleringen!

2007-03-24 @ 09:18:00
URL: http://elpa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback