Går det idag då??

Försökte göra två inlägg igår men inget publicerades!!
Nåväl så är det ibland!

Hade spelkväll med barnen igår. Det blev lite Yatsy o Uno.
Till o med lilla Siribus klarade av Yatsy *stolt mamma* :)

Robin somnade i soffan vid 17 tiden, vakande igen vid 19 tiden,
åt lite yoggi o välling o slockande igen!
Han väckte oss vid 05,00 tiden på morgonen så det är ju förståeligt att
han var så trött.

Idag är det skola som gäller (som vanligt).
Nästa vecka är det sportlov!
Jag börjar dock jobba redan på lördag så inge lov för mig!
Har en massa skoljobb som ska hinnas med under veckan oxå,
 får väl ta med det till jobbet, göra det under rasterna!

Nu ska jag börja styra kosan mot stan!

Ha

Kommentarer
Postat av: Lotta

nu funkar internet h'r! :-D shit vad spännande med studiebesök i umeå, ska ni sova där också eller? betalar skolan eran resa? :-)

Postat av: Nina

Ha ett bra jobbar lov:(

tycker synd om dig....jag jobbar bara tre dagar nästa vecka...förhoppningvis :)

2007-03-03 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback